האם יוני שטבון יפרוש מהבית היהודי?

גורמים בסביבתו של אלי ישי מודים כי שטבון קיבל הצעה לרוץ במפלגה יחד עם ישי. ״אחרי שהצביע נגד חוק הגיוס, הוא היחיד שמרן לא התכוון אליו כשקרא למפלגה בית של גויים. שטבון יותר חרדי מדתי לאומי״ הסבירו מקורבי ישי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/12/14 23:21 כב בכסלו התשעה

האם יוני שטבון יפרוש מהבית היהודי?
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בימים האחרונים מנהל ח״כ יוני שטבון מגעים לאיחוד בין שר הבינוי אורי אריאל לבין יו״ר שס לשעבר אלי ישי. ל'כיפה' נודע כי שטבון אשר נחשב לתלמידו של הרב צבי טאו מקיים שיחות רבות בין הצדדים ונחשב לאחד המתווכים בחיבור בין השניים.

במקביל מקיים הרב טאו בעצמו שיחות רבות עם אלי ישי איתו הוא מיודד משנים קודמות ובעבר אף קרא לחלק מתלמידיו להצביע לתנועת ש״ס. לדברי גורמים המקורבים לישי, שטבון קיבל הצעה לרוץ עם ישי גם במידה ואורי אריאל לא יצטרף אליהם בסוף לאור הקרע החמור בין שטבון ליו״ר מפלגתו נפתלי בנט.

״אין ספק כי יוני שטבון הרבה יותר חרדי מאשר דתי לאומי לאחר שהצביע נגד חוק הגיוס ופעל במשותף יחד עם הציבור החרדי נגד גל החקיקה האנטי דתי. מבחינת אלי ישי שטבון הוא היחיד שמרן לא התכוון עליו כשאמר בית של גויים״. מי שכבר קרא לישי לחבור אליו ולהקים מפלגה אחת, הוא יו״ר מפלגת עוצמה לישראל מיכאל בן ארי, אך לא ברור האם הצעה זו תיענה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן