האם יהודה גליק ישתתף בתכנית האח הגדול?

פעיל הר הבית שנפצע באורח אנוש בפיגוע ירי קיבל הצעה להשתתף בתכנית האח הגדול, אך צפוי לסרב. "אתייעץ עם רעייתי וחבריי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/02/15 15:50 ל בשבט התשעה

האם יהודה גליק ישתתף בתכנית האח הגדול?
מטה ארגוני המקדש, צילום: מטה ארגוני המקדש

האם יהודה גליק, פעיל הר הבית שנפצע באורח אנוש לפני כחצי שנה בניסיון התנקשות, ישתתף בתכנית האח הגדול? התשובה היא כנראה שלא, אך את הפניה מטעם צוות התכנית הוא קיבל בחיוך.

בדף הפייסבוק שלו הוא פרסם היום את הפניה אותה קיבל מצוות האח הגדול, ופתח את הנושא לדיון. "שלום מדברים מתוכנית "האח הגדול". אנחנו עושים תוכנית מיוחדת של VIP בדרך כלל באח הגדול שוכנים לתקופה של שלושה חודשים בבית, במקרה של VIP אנחנו מדברים על להיות בבית למשך חודש וחצי בלבד. יש כאן הזדמנות להעברת מסרים הכי טובה לעונה שלמה. אנחנו כמובן משלמים על זה סכום נכבד. האם תסכים להשתתף?".

גליק מצידו ענה "תן לי זמן לחשוב על זה אני חייב להתייעץ עם אשתי והחברים שלי", ול'כיפה' הוא מרחיב ואומר "אני שמח שפעילות למען הר הבית הופכת אדם לאח"מ. השיקול היחיד שמנחה אותי הוא קידום תודעת הר הבית וקידוש שמו של הקב"ה. כל דבר שאשתכנע שיתרום לכך אהיה שותף וכל דבר שיפגע בזה אתרחק כמו מאש".

"קיבלתי את הפניה הזאת לא מזמן וטרם הספיקותי לבחון את משמעותה ועל כן טרם השבתי. הדבר הראשון שאעשה אתייעץ עם רעייתי וחבריי", הוסיף גליק אך הבהיר כי הסיכויים לכך שישתתף בתכנית קטנים.

"סביר להניח שלא אשתתף", אמר גליק. "מדובר על חודש וחצי להיות מנותק. אני מתכונן להציב להם תנאים שיהיה להם קשה לעמוד בהם. הכוללים - ללא לשון הרע,כשרות, צניעות, תפילה, שמירת שבת. אם הם ישיבו בחיוב אשקול".