האם הרב שי פירון יצטרף ליאיר לפיד?

עם כניסתו הרשמית למרוץ הפוליטי ולאור ידידותם האישית, מתחזקות ההערכות לפיהן הרב פירון יצטרף לרשימה החדשה שיוביל לפיד לכנסת הבאה, כגורם שיוביל עיסוק חברתי-חינוכי

חדשות כיפה אורי פולק 09/01/12 10:12 יד בטבת התשעב

האם הרב שי פירון יצטרף ליאיר לפיד?
יחצ, צילום: יחצ

האם הרב שי פירון, ראש הישיבה התיכונית בפתח תקווה ומנכ"ל תנועת "הכל חינוך", יצטרף למפלגתו החדשה של יאיר לפיד? עם פרישתו של לפיד מעבודתו העיתונאית אתמול ולאור כניסתו לפוליטיקה, מתחזקות ההערכות כי הרב פירון, ידיד קרוב ללפיד, יצטרף למפלגה החדשה כגורם חברתי-חינוכי הצפוי למשוך קולות גם מהציונות הדתית.

נכון לעכשיו, כל הקלפים מונחים על השולחן - ועד לגיבושה של המפלגה צפויים לעבור חודשים ארוכים. עם זאת ונוסף על שמו של הרב שי פירון, בהתייחס לרשימה של לפיד הועלו שמותיהם של ניצב בדימוס מיקי לוי, מפקד מחוז ירושלים בעבר, קרנית גולדווסר וראש עיריית הרצליה, יעל גרמן. עם כולם נפגש לפיד באחרונה - כמו גם עם הרב פירון.

הרב שי פירון, מקים הישיבה התיכונית בפתח תקווה ומי ששימש בעברו גם כראש ישיבת ההסדר בפתח תקווה, יחד עם הרבנים יובל שרלו ודוד סתיו, מכהן כראש מוסדות ישיבת פתח תקווה וכמנכ"ל התנועה החינוכית "הכל חינוך". בנוסף הוא חבר הוועד המנהל של אלו"ט, עמותה לאומית לילדים אוטיסטיים, ואלי"ע, ארגון לכבדי ראיה. הוא כותב טור קבוע בענייני פרשת שבוע בעיתון "ישראל היום". הרב פירון נשוי לברוריה, ולהם שישה ילדים ונכדה אחת.

למרות פניית כיפה, סירב הרב פירון להתייחס לדברים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן