האם הרב מוטי אלון יישלח למאסר בפועל?

בית משפט השלום בירושלים יכריע מחר בבוקר בעניינו של הרב מוטי אלון. הפרקליטות דורשת מאסר בפועל, פרקליטו מבקש להסתפק בעבודות שירות. בתוך כך, בית המשפט פרסם את הכרעת הדין המלאה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 17/12/13 17:31 יד בטבת התשעד

האם הרב מוטי אלון יישלח למאסר בפועל?
אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24

מחר (ד‘) יגזור בית משפט השלום בירושלים את דינו של הרב מוטי אלון, שהורשע במעשים מגונים בשניים מתלמידיו לשעבר. גזר הדין ימסר בשעה 10:00 בבוקר.

לקראת גזר הדין, מפרסם היום בית המשפט את הערכת הדין המלאה בעניינו של הרב אלון. בהחלטת השופטת שדנה בעניינו, חגית מאק-קלמנוביץ, נטען כי "התיאורים שמסר המתלונן חורגים מעבר לחיבוק ונשיקות גרידא, והנאשם חולק על חלק מהתיאורים... אך הנאשם לא נתן הסבר מתקבל על הדעת לשאלת המניע למתלוננים ולעדים“.

להכרעת הדין המלאה בעניינו של הרב מוטי אלון - לחצו כאן

השופטת קבעה בהכרעת הדין כי היא מקבלת את עדויות העדים ודחתה את טענותיו של הרב אלון בדבר ”מניפולציה“ מצד העדים, שלכאורה קשרו ביניהם קשר כדי להעליל נגדו עלילת שווא. השופטת קבעה כי טענה זו ”אינה מתקבלת על הדעת כלל ועיקר“. בסיכום הכרעת הדין קבעה השופטת כי היא שוכנעה ”מעבר לספק סביר באשמתו של הנאש ואני מרשיעה אותו במיוחס לו בכתב האישום“.

הפרקליטות דרשה להטיל על הרב אלון עונש מאסר בפועל. פרקליטו של הרב אלון, מנגד, ביקש ש“לא לפעול למיצוי הדין ולהימנע מעונש מאסר בפועל על הרב מוטי אלון ולהסתפק רק במאסר על תנאי ועבודות שירות“.