האם הרב מדן תומך ביחד?

המלחמה על הרבנים במלוא עוזה, הרב יעקב מדן צוטט כשהוא אומר שאין רע בהצבעה למפלגת יחד. בתגובה ל"כיפה" הוא אומר שדבריו הוצאו מהקשרן

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 17/02/15 18:39 כח בשבט התשעה

האם הרב מדן תומך ביחד?
cc by Yeshivat Har Etzion, צילום: cc by Yeshivat Har Etzion

המלחמות על תמיכת הרבנים בין הבית היהודי למפלגת יחד במלוא עוזן. לאחר הסיפור עם הרב דוד חי הכהן שמכתב הברכה שלו לבית היהודי פורסם ברשת ועורר את זעמם של מקורביו שטענו כי עומעמה תמיכתו הגלויה במפלגת 'יחד', הפעם היה זה הרב יעקב מדן, ראש ישיבת הר עציון ומרבני צהר, התומך באופן גלוי וקורא להצביע לבית היהודי.

במכתב פרטי שיוחס לרב ופורסם ברשת נכתב: "אני אישית מאמין יותר בדרכו של הבית היהודי, אך ודאי אין רע במפלגת יחד, והאמת והשלום אהבו".

בשיחה עם 'כיפה' הרב מדן הכחיש את הדברים מכל וכל ואמר שדבריו הוצאו מהקשרם בצורה בוטה וכי הוא עדיין תומך וקורא להצביע רק ל'בית היהודי'.

ההערכות הן שכל נושא הרבנים והשימוש בדבריהם מכיוון הבית היהודי החל בשל הסקרים בהן המפלגה לא מצליחה לעבור את רף 12 המנדטים, זאת לאחר שבתחילת הקמפיין הסקרים העניקו לבית היהודי 16 מנדטים לפחות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן