האם אלעזר שטרן בדרך חזרה לכנסת?

אלעזר שטרן מצא את עצמו מחוץ לכנסת לאחר שמפלגתו החדשה יש עתיד השיגה 11 מנדטים בלבד ואילו הוא הוצב במקום ה-12. אך ייתכן ובסופו של דבר הוא ימצא את עצמו בכנסת עם התפטרותו האפשרית של יעקב פרי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 23/03/15 16:09 ג בניסן התשעה

האם אלעזר שטרן בדרך חזרה לכנסת?
פלאש 90, צילום: פלאש 90

האם לאחר שנואש למצוא את דרכו אל הכנסת ה-20 לאחר פרסום תוצאות האמת של הבחירות יחזור אלעזר שטרן אל הכנסת דרך רשימת 'יש עתיד'? הפרשן הפוליטי של חדשות ערוץ 2, עמית סגל דיווח היום בחשבון הטוויטר שלו שהשר לשעבר, חבר הכנסת יעקב פרי, צפוי להתפטר מרשימת יש עתיד לטובת אלעזר שטרן שהיה במקום ה-12 ברשימה.

סגל מעריך שלפיד לא יוותר כל כך מהר על שירותיו של פרי, הוא מציין כי הוא היה זה שצירף אותו ראשון למפלגה והוא צפוי לנסות להניאו מהמהלך.

אלעזר שטרן, כיהן בכנסת ה-19 ח"כ מטעם מפלגת 'התנועה'. עם עזיבת ציפי לבני ל'מחנה הציוני' חיפש שטרן בית חדש והודיע כי הוא עוזב באופן רשמי את מפלגתו המתפוררת לטובת 'יש עתיד', ומתח ביקורת חריפה על יו"ר המפלגה ציפי לבני.

שטרן נחשב כחבר כנסת מוערך שקידם חוקים רבים, אך ביניהם לא מעט שנויים במחלוקת. כך, הוא נחשב כאחד ממובילי חוק השוויון בנטל, שגרם לסכסוך כבד בין החרדים לציונות הדתית, וכן היה יוזם חוק הגיור שזכה לביקורת משמעותית מצד הרבנים החרד"לים והרבנים הראשיים. גם בכנסת הבאה צפוי שטרן במידה ואכן ייכנס אליה לקדם הצעות חוק דומות בנושאי דת ומדינה, כשבין היתר על הפרק עומדת הצעת חוק אותה הגיש עם ח"כ רות קלדרון (שגם היא מצאה את מקומה מחוץ לכנסת) המבקשת לאפשר פתיחת מסעדות ומתחמי תרבות בשבת.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן