האישה הראשונה של הליכוד: חוטובלי במקום ה-10 ברשימת המפלגה

ח"כ ציפי חוטובלי נבחרה למקום ה-12 ברשימת הליכוד לכנסת, אך היא "תוקפץ" למקום ה-10 המשוריין למתמודדת. הישג גם למשה פייגלין, יו"ר "מנהיגות יהודית", שנבחר למקום ה-14

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/11/12 23:25 יב בכסלו התשעג

האישה הראשונה של הליכוד: חוטובלי במקום ה-10 ברשימת המפלגה
יחצ, צילום: יחצ

ח"כ ציפי חוטובלי נבחרה לאישה הראשונה ברשימת "הליכוד" לכנסת - כך מתברר מתוצאות האמת של הבחירות הפנימיות בליכוד שהתפרסמו הערב (ב'). חוטובלי הגיעה למקום ה-12 ברשימת המפלגה לכנסת, אך היא צפויה להשתבץ במקום ה-10, המשוריין למתמודדת.

חוטובלי משמשת כיום כיו"ר הועדה לקיום מעמד האישה בכנסת, שבפריימריז הקודמים נבחרה למקום ה-18. חוטובלי אמרה הערב כי "מדובר בניצחון של הקולות החופשיים על פני הדילים בליכוד. זה ערב מרגש, שמוכיח את צדקת הדרך שבה הלכנו ארבע שנים, הגורמים האידיאולוגיים בליכוד. הרשימה הזו אידיאולוגית, ימנית וחזקה".

(צילום: מטה פייגלין)

הישג נוסף גם למשה פייגלין, שנבחר למקום ה-14 ברשימת המפלגה לכנסת. מייסד תנועת ”זו ארצנו“ וראש חטיבת ”מנהיגות יהודית“ ב“ליכוד“, התמודד בבחירות האחרונות לראשות המפלגה, שהתקיימו בסוף ינואר 2012, בהן זכה נתניהו ברוב של 76.8% לעומת פייגלין שזכה לכ-23.2% מקולות הבוחרים. פייגלין ציין הערב כי "יכולתי להיכנס כבר מזמן, כזכור אני רץ למרחקים ארוכים ואני מרגיש אחריות כבדה כשאני נושא את הערכים שאיתם יצאתי לדרך. אני מקווה שאזכה לשרת נאמנה את עמי בדרך הליכוד".

על פי תוצאות האמת של הליכוד, אל המקום הראשון הגיע השר גדעון סער ואחריו דורגו גלעד ארדן, סילבן שלום, השר ישראל כץ, דני דנון, ראובן ריבלין, משה (בוגי) יעלון, זאב אלקין, יריב לוין, יולי אדלשטיין, חיים כץ, ציפי חוטובלי, מירי רגב, משה פייגלין, יובל שטייניץ, צחי הנגבי, לימור לבנת, אופיר אקוניס, גילה גמליאל וכרמל שאמה הכהן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן