האישה הראשונה של הבית היהודי

אילנה דרור, המתמודדת מטעם המפלגה בגבעת זאב, היא האישה היחידה בארץ מ"הבית היהודי", המתמודדת בראש רשימה. "הייתי רוצה לראות נשים נוספות מובילות רשימות", היא אומרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/13 09:35 יח בתשרי התשעד

האישה הראשונה של הבית היהודי
יחצ, צילום: יחצ

למעלה מ-30 נשים שולבו ב-85 הרשימות שהגישה ”הבית היהודי“ בבחירות המקומיות, אך רק באחת מהן מדובר באישה המובילה את הרשימה לניצחון בבחירות. מדובר באילנה דרור, יו"ר ראש סיעת 'חינוך מתחיל מהבית'-הבית היהודי בגבעת זאב - והיא האישה היחידה בארץ מ“הבית היהודי“.

לדרור (47), בכירה בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנה בתחום החינוך ביישוב, שימשה כיו"ר הנהגת ההורים של בית הספר הממלכתי דתי-אתרוג, ולאורך השנים, פעלה רבות למען שיתופי פעולה בין בתי הספר הדתי לחילוני.

”מעולם לא ראיתי את עצמי בתוך הפוליטיקה ולאחרונה הבנתי כי הדרך לפעול בצורה טובה יותר, תיעשה אך ורק בתוך המועצה ולשם אנו שואפים“, אומרת דרור, ”רק לאחרונה הבנתי כי אני האישה היחידה שרצה בתור יו"ר סיעה וזו מחמאה גדולה עבורי, אך הייתי שמחה לראות עוד נשים בראש הרשימה ומקווה שבעתיד יצטרפו נשים נוספות לניהול עירם".

”סיעתי שמה למטרה לקדם את נושאי החינוך וחיבור בין המגזרים השונים ואנו מאמינים כי דרך החינוך, נוכל להגיע למצב בו כולנו נחיה טוב יותר ונכבד אחד את השני. אני מאחלת לכל המועמדים מכל הארץ הצלחה רבה ושנה טובה לכולם“, הוסיפה דרור.