האימהות ברשימת הבית היהודי, הבנים פעילים במפלגת יחד

שרה אליאש ויהודית שילת ממוקמות ברשימת הבית היהודי, אך מתברר כי הדור הצעיר יותר דווקא פועלים במפלגת יחד. הרב עמיחי אליאש, דוד שילת ומשה שילת הודיעו כי הם תומכים במפלגת יחד ויתנדבו מטעם המפלגה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/02/15 09:37 כ בשבט התשעה

האימהות ברשימת הבית היהודי, הבנים פעילים במפלגת יחד
דוברות, צילום: דוברות

שרה אליאש ויהודית שילת התמודדו על מקומות ברשימת הבית היהודי ואף שובצו לבסוף ברשימה במקומות אומנם לא ריאלים אך מאוד קרובים לכך. לכן, מפתיע למדי לגלות כי בניהם, הרב עמיחי אליאש, דוד שילת ובן נוסף של יהודית שילת הודיעו למפלגת יחד בראשות אלי ישי ויוני שטבון כי הם תומכים בהם, ואף יתנדבו במפלגה כפעילים מרכזיים.

בדברים ששלח הרב עמיחי אליאש, בנה של שרה אליאש, הוא מצטט את דברי הרב אברום שפירא זצ"ל שאומר שחובה להצביע למפלגה 'יראת שמיים', שחולקו בשבוע שעבר בידי הרב צבי טאו בישיבת הר המור, והוא כותב כי "הם מקבלים משנה תוקף כיום, כשישנה מתקפה קשה מאוד מצד מפלגות שונות על הצביון הדתי של המדינה, וכבר ראינו בעינינו בכנסת האחרונה פעם אחר פעם את התקיימות דבריו, שמפלגה שאינה מבוססת כולה על יראי ד' אינה עומדת בפרץ, ומנגד ב"ה ישנה מפלגה שיחד עם יראת ד' ומתוך יראת ד' היא נאמנה לחלוטין לשלמות ארצנו, ודאי מצווים אנו כולנו לחזקה ולתמוך בה בכל עוז למען שלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ".

דוד שילת, בנה של יהודית שילת, כתב גם הוא הבהרה בה הוא אומר שיצביע בעד יחד ויפעל למענה. "בוודאי אצביע יחד. רק היא מהווה ביטחון לשלמות התורה ושלמות הארץ. חוץ מזה שיש כאן מהלך היסטורי של אחדות בין כל יראי ה׳. וזו מפלגה יחידה שאפשר לסמוך עליה בכל נושאי דת ומדינה וארץ ישראל".

ל'כיפה' נודע כי בן נוסף של שילת, משה שילת הינו פעיל משמעותי של מפלגת יחד ועוסק בניסיון לשכנע בוחרים פוטנציאלים להצביע למפלגת יחד.