האיחוד הלאומי תומך באיציק זרגרי לראשות הר חברון

השר אורי אריאל ונחי אייל הביעו תמיכה באיציק זרגרי, חבר מרכז "האיחוד הלאומי", לראשות המועצה. אריאל: זרגרי יוביל את הר חברון לעתיד מצויין אל מול אתגרי התקופה הקרובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/13 14:54 ה בטבת התשעד

האיחוד הלאומי תומך באיציק זרגרי לראשות הר חברון

בסיור שנערך ביום חמישי האחרון במועצה האזורית הר חברון על ידי ראשי מפלגת "האיחוד הלאומי- הבית היהודי", היו"ר השר אורי אריאל ומנכ"ל המפלגה נחי אייל, הביעו השניים את תמיכתם באיציק זרגרי לראשות המועצה.

זרגרי, 51, תושב מעון, חבר מרכז האיחוד הלאומי. פעיל ציבורי ותיק קרוב ל-30 שנה, נגע בכל מגוון התחומים- מחינוך דרך רווחה, התיישבות וקהילה. כיום ממלא את תפקיד מזכיר הישוב מעון. זרגרי מכהן גם כמנכ"ל מכון "ראשית" ומשמש כיועץ לשר השיכון והבינוי אורי אריאל. בנוסף הקים וניהל את היישוב 'הדר ביתר', כיום- העיר ביתר, הקים וניהל את הקריה החינוכית-סביבתית והגרעין התורני במצפה רמון, ניהל את עמותת 'רגבים' ועוד.

בסיור שנערך ביום חמישי יחד עם השר אריאל, המנכ"ל נחי אייל וצוות המטה של זרגרי, הם סקרו את השטח לקראת הבחירות שייערכו בעוד כשבועיים. "העבודה היא לא פשוטה, אפשר לומר אפילו קשה. אני עובר מחוג בית אחד לשני, נפגש עם אנשים, מסייר בשטח ושומע את מגוון הדעות. מנסה להכין את עצמי כמה שאפשר לקראת התפקיד. אין לי שום כוונה להגיע בלי הכנה מוקדמת. אני מכיר את העשייה הציבורית, אני גר כאן, מכיר את האנשים מקרוב. אנחנו מכוונים לטוב, לעשייה אמיתית, להסתכלות בעיניים, לעבודה מאומצת". אמר זרגרי. הקרבה שלו לשר אריאל היא משמעותית לדבריו "אין מה להכביר במילים. בכל עניין הבנייה וההתרחבות יש לנו עם מי לעבוד".

לאחרונה גם הוביל יוזמה להארת הכבישים החשוכים בהר חברון. התושבים נוסעים בחושך מוחלט ובלי תאורה בכלל בצדי הכביש. "הגענו בחשכה והארנו את הכביש עם פנסים לאורכו. קיבלנו הרבה מחמאות ותמיכה בעקבות הדבר הזה. אני מתכוון לדאוג לתאורת כביש ראויה ברגע שאבחר".

זרגרי רוצה לטפל בנושאים החמים בהר חברון, בין היתר בתעסוקה שחסרה, בתחבורה הציבורית שלוקה בחסר, ובאופן כללי לדאוג לאיכות חיים גבוהה בהר חברון.

השר אורי אריאל אומר כי הוא ”מכיר את איציק זרגרי שנים רבות ואת פעילותו האישית והציבורית. אין ספק שהינו אחד האנשים האיכותיים והטובים שביכולתו ובכישרונו יוביל את הר חברון לעתיד מצויין אל מול אתגרי התקופה הקרובה. אני קורא לכל התושבים להצביע ולבחור באיציק לראשות המועצה״.

נחי אייל מנכ"ל "האיחוד הלאומי- הבית היהודי", ציין כי ”זרגרי הוא האדם הנכון במקום הנכון. אדם משכמו ומעלה. פעיל ציבורי ותיק שמכיר את רזי השטח ואת העבודה עם האנשים. אני מאמין שמרגע שאיציק ייבחר לראשות המועצה, תושבי הר חברון ירגישו את המנוע האדיר מתחיל לעבוד. האיחוד הלאומי עומד איתן מאחורי איציק זרגרי לראשות מועצת הר חברון".