"האחריות של רכזת בתנועה זה כמו אחריות של טייסת קרב"

בתנועת עזרא כינסו את מרכזות התנועה וצוות ההנהגה יחד עם הוריהם לערב הוקרה מיוחד על הפעילות בשנה האחרונה. חגית משה: "טיפה בים על פעילות מדהימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/17 10:30 כד באדר התשעז

"האחריות של רכזת בתנועה זה כמו אחריות של טייסת קרב"
תנועת הנוער עזרא, צילום: תנועת הנוער עזרא

כ-50 מרכזות התנועה וצוות ההנהגה וכ-100 הורים הגיעו אמש לערב הורים מיוחד שעסק בערב הוקרה למרכזות על כל הפעילות שלהן במשך השנה האחרונה. במעמד סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה, מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, שאול דה-מלאך ושמואל הורוביץ יו"ר ועד ההנהלה של התנועה. במהלך הערב חלוקו תעודות הוקרה והן נהנו ממופע פלייבק מהסיפורים שהבנות חוו השנה.

מזכ"ל תנועת עזרא, שאול דה-מלאך אמר: "האחריות הנדרשת ממרכזת בתנועה דומה לאחריות שנדרשת מטיס מטוס קרב, המרכזת מקבלת עשרות החלטות כל שנה הנוגעות לחייהם, אישיותם, עתידם של עשרות מדריכים ומאות חניכים."

עוד אמר דה מלאך: "זו היא זכות גדולה לשמש בתפקיד זה ואנו מתייחסים ביראת כבוד לאחריות שנתנה לנו כתנועה.בהובלה,הכנת המרכזות ובהגשמת מטרותיהן."

חגית משה, סגנית ראש עיריית ירושלים, אשר פועלת ללא לאות למען התנועה אמרה בערב ההוקרה: "בשבוע זה מצוין שבוע החמ"ד במקביל לשבוע החינוך העירוני בירושלים. כל כך סמלי שערב ההצדעה למרכזות הסניפים נחגג בשבוע החינוך העירוני. ערב ההוקרה הוא טיפה בים על הפעילות המדהימה שאתן עושות במהלך השנה כולה עם החניכים והמדריכים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן