האדמו"ר מסדיגורא לרבני השומרון: "האחדות חשובה ביותר"

רבני השומרון הגיעו לפגישה עם האדמו"ר מסדיגורא, חבר מועצת גדולי התורה ואחד הרבנים החשובים בציבור החרדי. בפגישה סוכם להמשיך ולשתף פעולה למען עולם התורה

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 25/12/13 10:04 כב בטבת התשעד

האדמו"ר מסדיגורא לרבני השומרון: "האחדות חשובה ביותר"
המועצה האזורית שומרון, צילום: המועצה האזורית שומרון

המועצה האזורית שומרון ממשיכה לפעול להידוק השורות ולאיחוי הקרעים עם הציבור החרדי: בעקבות פגישה בין ראש מועצת שומרון לאדמו"ר מסדיגורא -שהתקיימה בסוכות, התקיימה לאחרונה פגישת המשך בין האדמו"ר לרבני השומרון ביניהם הרב דוד דודקביץ רבה של יצהר, הרב יהשע שמידט - ראש ישיבת שבי שומרון, הרב צבי גולדפישר ראש הכולל מבית אל, והרב גיורא ברנר ראש הכולל בגבעת אסף.

במהלך הפגישה אמר האדמו"ר והסכימו על כך רבני השומרון שהאחדות בין רבני השומרון לרבנים החרדים חשובה ביותר להצלת עולם הישיבות. רבני השומרון מצדם אמרו לאדמו"ר שגם אם לא יצליחו להשפיע חשוב שהציבור יבין שהרבנים הן של הציבור הדתי לאומי והן של החרדי הם בעלי כיוון מחשבה משותף בכל הנוגע לעולם התורה.

האדמו"ר מסדיגורא הוא חבר מועצת גדולי התורה, מתגורר בבני ברק ומחליף את אביו, שהיה האדמו"ר מסדיגורא ונפטר לפני כשנה. גרשון מסיקה ראש מועצת שומרון בירך על הפגישה ואמר: "אין ספק שהאדמו"ר אמר את מילת המפתח. בכל הנוגע לחיינו בארץ ישראל מילת המפתח היא אחדות. אסור שיהיה בינינו פילוג שמביא להתחזקות אויבינו בעולם. לא מועיל לא לעולם התורה ולא לאחיזתנו בארץ ישראל".