האב ספד לבנו: "בברית שלך לא הסכמת להיעקד. וכבר אז ידעתי שתיעקד"

מלווה באלפי בני משפחה וחברים הובא לוחם גולני, אלחי טהרלב שנרצח הבוקר בפיגוע בסמוך לעפרה. האם אביטל ספדה לו ואמרה: "השארת לנו אתגר גדול - לשמור על המידות שלך. ילד מתוק שלי, אני כבר מתגעגעת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/17 19:22 י בניסן התשעז

האב ספד לבנו: "בברית שלך לא הסכמת להיעקד. וכבר אז ידעתי שתיעקד"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אלחי טהרלב הי"ד, לוחם חטיבת גולני שנרצח בפיגוע הדריסה הבוקר בצומת הכניסה ליישוב עפרה, מובא בשעה זו למנוחות בהר הרצל בירושלים.

אביו, הרב אוהד טהרלב, ספד לבנו: "צמאה נפשי לאלוקים, לאל-חי. אני זוכר את הברית שלך, לא הסכמת להיעקד וכבר אז ידעתי שתיעקד. אלחיוש, היית בן יקר, צמא לאלוקים, לשירים, לניגונים, לצייר בחומר וברוח. חיפשת את הדבקות, חיפשת את החיים בכל דבר. היית נדיב לב. בבית הכנסת תפסת סוכריות וחילקת לכל הילדים. השפרצת אור וחיים. היה לך חיוך שהמיס לבבות לכל מי שסביבך. העפת לשמים. אנחנו מתקשים להאמין ולא נפרדים״.

אמו של אלחי, אביטל, ספדה:"מותך הוא אבדה גדולה למשפחה לחברים לישוב לצבא לעם ולעולם. הנשמה הטהורה שלך נגעה עמוק בכל מי שהכיר אותך לכן אני מנסה להתנחם בכך שמשהו ממך נשאר ויישאר איתנו תמיד ובלבבות של כל אוהבייך. ילד שלי השארת לנו אתגר גדול, אי אפשר היה להיות מדוכא או ביקורתי בסביבה שלך, עכשיו אנחנו נדרשים לשמר את המידות שלך, אולי היית קצת נמוך אבל היית ממש גדל מידות. אני מזמינה את כולכם לעזור לנו באתגר הזה, אולי נצליח לצמצמם את החלל הענקי שנפער בכך שנדע להיות במאור פנים, בשמחה, ולפתוח את הלב לאחר. ילד מתוק שלי אני מאוד מתגעגעת כבר תנוח בשלום על משכבך".

''אנחנו נדרשים להחזיר את הפיקדון". ספדה האם: "אני רוצה להודות לך על כל המתנות. היית ילד של אור, טבע ומעיינות והכל בצניעות. ילד של ריקוד וניגון, של יצירה ולימוד. כמה שמחה הדלקת בנו. היית סנדוויץ' במשפחה, עמוד התווך. הנשמה שלך עמוק בכל מי שהכיר אותך. ילד שלי, השארת לנו אתגר גדול - לשמור על המידות שלך. ילד מתוק שלי, אני כבר מתגעגעת''.