ד"ר יאיר משיב: טרור להט"בי. לא פחות

הוא יסכים שבתו תתחתן עם בוגר הסדנא. חוזר על אמירתו שהדגיש כי אין מדובר בטיפול של מאה אחוז ולא חוזר בו מהטענה על טרור להט"בי. ד"ר יאיר (שם בדוי) משיב לטענות של דניאל יונס

חדשות כיפה ד"ר יאיר 30/10/16 09:07 כח בתשרי התשעז

א. אתחיל מהסוף. אין לי שום בעיה שבתי תתחתן עם הומוסקסואל שעבר את הסדנא ושהוא מחובר מחדש לגבריות שבו.

ב. פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש ההתנפלות על הטיפול בנטיה ההומוסקסואלית. וכי טענתי שהטיפול מצליח ב- 100 אחוזים? וכי יש טיפול נפשי בכלל שההצלחות שלו הן בכל המקרים? וכי כאשר פסיכיאטרפסיכולוג מטפל בהפרעות למיניהן, האם הוא מצהיר שצלחותיו הן במאת האחוזים? כמו בכל טיפול ישנם מטופלים שמשיגים את מטרתם ויש שלא. רוב המטופלים שאני פגשתי השיגו את יעדם. אמרת שאתה מכיר עשרות מאוכזבים, בסדנאות הללו עברו כבר אלפי אנשים. הבנת את האחוזים שיש לך...

ג. לטעון שאנו מאשימים משתתף בסדנה שלא הצליח לעבור תהליך פנימי ונשאר בנטייתו הקודמת - זהו שקר גס. אנו כואבים את כאבו. אנו מדגישים בתחילת הסדנה מפורשות שהתהליך הינו אישי ולא כולם חווים אותו בצורה שווה ומפיקים ממנו את אותה תוצאה.

ד. טרור להטב"י אמרת וצדקת! אכן טרור. לא פחות מכך. והמקרה של ד"ר סודי נמיר יוכיח. רופא מוערך שאמר את דעתו האישית על זוגות חד מיניים במייל פנימי והודח בעקבות כך מועדת האתיקה הרפואית. מה זה אם לא סתימת פיות?

ה. בענין ההמרה, כל מי שמכיר את תוכן הסדנה יודע שאין בינה להמרה דבר וחצי דבר. ואכן השם האמריקאי PEOPLE CAN CHANGE שונה ל"מסע של גבר". זהו מסע הדורש מאמץ ומחויבות ובסופה אני חווה מחדש את הגבריות שלי במלואה.