דרעי: מקורבי הרב עובדיה הסיתו אותו נגד "הבית היהודי"

ח"כ אריה דרעי טוען כי גורמים בסביבתו של הרב עובדיה יוסף ניצלו את חשיפת כיפה, בדבר כוונת הבית היהודי לקידום נישואין אזרחיים לפסולי חיתון, כדי להסית את הרב עובדיה להתבטא בחריפות נגד המפלגה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/02/13 13:39 ח באדר התשעג

דרעי: מקורבי הרב עובדיה הסיתו אותו נגד "הבית היהודי"
Prokurator11-CC-BY, צילום: Prokurator11-CC-BY

ח“כ אריה דרעי, מספר 2 ברשימת ש“ס, מאשים בשיחות סגורות את מקורביו של הרב עובדיה יוסף בהסתת הרב נגד ”הבית היהודי“ - כך דווח היום (ב‘) ברדיו ”גלי ישראל“.

במהלך מערכת הבחירות, אמר הרב עובדיה יוסף בדרשתו השבועית כי ”הבית היהודי“ הוא ”בית של גויים“, זאת בעקבות חשיפת כיפה את כוונתה של איילת שקד, בדבר קידומם של נישואין אזרחיים לפסולי חיתון בישראל. דרעי, על פי הדיווח היום, טוען כי מקורביו של הרב עובדיה יוסף ניצלו את החשיפה על מנת להסית את הרב עובדיה נגד ”הבית היהודי“, זאת מכיוון שהם אינם מעוניינים בחיבור עם המפלגה.

"הביטוי בית של גויים, כמו ביטויים חריפים אחרים נגד רבני הציונות ונגד היו"ר ראויים לגינוי, ומעבר לכך, אין זה ענייננו“, אמרו בבית היהודי בעקבות הדיווח. ב“גלי ישראל“ דיווחו כי בלשכתו של דרעי מכחישים את הדברים, אולם גורמים בכירים בסביבתו של דרעי מאשרים כי אכן הדברים נאמרו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן