דרעי בסיור בגוש-עציון: יש להרחיב את הבנייה והאחיזה בכל ארץ-ישראל

יו"ר ש"ס סייר בגוש עציון ועמד מקרוב על שני היישובים החרדים המתפתחים במועצה - מעלה עמוס ומיצד. דרעי ציין כי יש לבנות ביו"ש מתוך כוונה "לקבוע עובדות בשטח", כל עוד המו"מ המדיני נמשך

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 05/12/13 10:10 ב בטבת התשעד

דרעי בסיור בגוש-עציון: יש להרחיב את הבנייה והאחיזה בכל ארץ-ישראל
יחצ, צילום: יחצ

יו“ר ש“ס, ח“כ אריה דרעי, ערך אתמול (ד‘) סיור בתחומי המועצה האזורית גוש עציון, יחד עם ראש מועצה דוידי פרל. השניים נפגשו בעיקר כדי לעסוק בצמיחת היישובים החרדים במועצה - מעלה עמוס ומיצד.

במהלך הפגישה טען דרעי כי כל עוד אין כיוון קונקרטי למשא ומתן עם הפלסטינים יש להרחיב את הבנייה בכל ארץ ישראל ולחזק את האחיזה מתוך מטרה ברורה לקבוע עובדות בשטח. ראש מועצת גוש עציון אמר לח"כ דרעי כי יש להדק יותר את שיתוף הפעולה והסיוע של תנועת ש"ס עם גוש- עציון וההתיישבות כולה.

בהמשך ביקרו ח"כ דרעי וראש המועצה בישוב מעלה עמוס, שם התגורר דרעי בעבר ואף כיהן כמזכיר הישוב. דרעי נפגש עם רב הישוב ויו"ר הוועד שהציגו את תכניות הבינוי והפיתוח העומדות על הפרק ובמסגרתן יתרחב הישוב ויקלוט עשרות משפחות חרדיות נוספות. הישוב מעלה עמוס מונה כיום כ-60 משפחות ולפי תכניות הבינוי עשוי הישוב למנות עד 350 משפחות.

ח"כ דרעי המליץ לנציגי הישוב ואף הבטיח לסייע להקים במקום ישיבה או כולל, שיביא לטענתו לחיזוק משמעותי ואף יאיצו את פוטנציאל ההתרחבות של הישוב.

ראש המועצה, דוידי פרל אמר כי "מועצה אזורית גוש עציון גאה בשילוב הייחודי שמתקיים אצלנו. יש אצלנו נציגות מכל עם ישראל. אנו שמחים שגם האוכלוסייה החרדית מוצאת את עצמה יחד אתנו. אנו מעודדים ורוצים לקלוט, להרחיב ולחזק את הישובים החרדיים בגוש- עציון".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן