דרעי בוכה בשידור: "איך העולם יתנהג בלי השמש? מי ינהיג אותנו?"

יו"ר ש"ס התייחס בדמע למצבו של הרב עובדיה יוסף, הנאבק על חייו: "צריך פשוט להזעיק שמיים ולבכות לבורא עולם". האזינו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 07/10/13 11:11 ג בחשון התשעד

דרעי בוכה בשידור: "איך העולם יתנהג בלי השמש? מי ינהיג אותנו?"
יחצ, צילום: יחצ

יו“ר ש“ס, ח“כ אריה דרעי, התייחס היום (ב‘) בהתרגשות ודמע למצבו הקריטי של הרב עובדיה יוסף, הנאבק על חייו בשעות אלה.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/10720137775.mp3[/embed]

בראיון לרדיו החרדי ”קול ברמה“ אמר דרעי ”הקדוש ברוך הוא, בידו נפש כל חי. הרופאים אומרים מה שהם חושבים והם אומרים שהוא בסכנה מיידית. אני לא אכביר במילים על המצב הרפואי ומה הסיכויים או לא. אנחנו יודעים שהקדוש ברוך הוא יכול לעשות ניסים ונפלאות, אין אצל הקדוש ברוך הוא ניסים, ניסים וטבע זה אותו דבר ולכן אנחנו חייבים חייבים חייבים ואמרתי מקודם כבר לא נשארו מילים ודמעות, צריך פשוט מאד לשבת ולבכות לבורא עולם ולהתחנן לנפשנו“.

דרעי ציין כי ”ראינו כבר, ראינו כבר אצל גדולי ישראל, ראינו גם אצל מר"ן בשבוע שעבר גם כשכל הרופאים התייאשו באופן טוטאלי ומוחלט. אנחנו צריכים להתפלל, לעזוב עכשיו כל דבר שיכול להיות כל אחד בעיסוקים שלו, לשבת וללמוד ולהתפלל, כל מה שעושים עכשיו לרפואתו של מר"ן, להזעיק שמיים וארץ. לבכות מכל הלב. הדקות הללו יקרות ביותר, כל אחד איפה שהוא נמצא“.

”אני לא רוצה לתאר, כל אחד מבין איזה חלל, מה יהיה חלילה וחס, איך העולם יתנהג בלי השמש? איך העולם יתנהג בלי ירח? מי ינהיג אותנו? מי ימלא את מקומו? צריך פשוט להזעיק שמיים ולבכות לבורא עולם“, הוסיף דרעי, ”אנא קדוש ברוך הוא, רחם רחם רחם עלינו. לא בשבילו אנחנו מתפללים, אנחנו מתפללים בשבילנו, אנחנו זקוקים לו. הקדוש ברוך הוא לא ימאס בתפילת רבים, תינוקות של בית רבן, בנות ישראל, נשים צדקניות, להדליק נרות לרבי מאיר בעל הנס, לתת צדקה, כל אחד יעשה מה שיכול לרפואה, זה אבא שלנו! זה מנהיג שלנו! אנחנו זקוקים לו! הדור זקוק לו!“.