דרמה בצוות ההגנה של אלאור אזריה: פרקליטיו הגישו ערעור ופרשו

עורכי דינו של החייל שהורשע בהריגת מחבל, הגישו היום (ד') את הערעור לבית המשפט הצבאי ומיד הודיעו על פרישה מתפקידם. "סברנו שהגענו למיצוי מקסימלי בערכאה זו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 01/03/17 13:41 ג באדר התשעז

דרמה בצוות ההגנה של אלאור אזריה: פרקליטיו הגישו ערעור ופרשו
פלאש 90. גים הולנדר, צילום: פלאש 90. גים הולנדר

צוות ההגנה של החייל אלאור אזריה הגיש היום (ד') את הערעור על גזר דינו. את החייל שהורשע בהריגת מחבל ואף נגזרו עליו 18 חודשי מאסר, ייצג מעתה ע"וד יורם שפטל, לאחר שעורכי הדין אייל בסרגליק, אילן כץ וכרמית שחיבר, פרשו.

בהודעה לתקשורת אמרו מי שייצגו את אזריה בשנה האחרונה: "אנו שליווינו את אלאור לאורך שנה בדיוק, עשינו ימים כלילות בחברות אישית ובמוטיבציה אינסופית עבור אלאור ומשפחתו והשגנו עבורם תוצאה עונשית פנטסטית ובלתי אפשרית בתיק של רצח שהפך להיות הריגה עם סרטון".

חברי צוות ההגנה הסבירו את הסיבה שהביאה לפרישתם ואמרו: "הגם שאנו סבורים שהכרעת הדין שגויה ומנותקת מהראיות ולכן גם כתבנו 50 עמודי ערעור מהערעור שהוגש שהועבר לעורך דין שפטל, סברנו שהגענו למיצוי מקסימלי בערכאה זו ושיש לפנות בשלב הזה לאפיקים נוספים אלטרנטיביים לטובת החייל, שאותם אף הצענו למשפחה ולאלאור לעשות ללא עלות ובהתנדבות על מנת שלא תהיה כל תלות כלכלית בגורם כלשהוא", לדבריהם, "המשפחה ואלאור סבורים ובצדק מבחינתם שהמתווה הנכון הוא ערעור. נעמוד לרשותם בכל דבר שיצטרכו בהמשך".