דרמה בכנסת: עשרות תושבי הדרום פוצצו את ועדת הכספים וצעקו על סלומינסקי

עשרות תושבי הדרום התפרצו לדיון ועדת הכספים ודרשו מסלומינסקי להפסיק את הדיון על מע"מ אפס. "את מי זה מעניין? תעזרו לנו אחרי המלחמה". צפו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/09/14 11:09 ח באלול התשעד

דרמה בכנסת: עשרות תושבי הדרום פוצצו את ועדת הכספים וצעקו על סלומינסקי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

עשרות תושבי הדרום שהוזמנו בידי מפלגת העבודה התפרצו הבוקר (ד') לדיון וועדת הכספים ודרשו מיו"ר הוועדה, ח"כ ניסן סלומינסקי, להפסיק את הדיון על מע"מ אפס. “את מי זה מעניין", צעקו לעברו. “תעזרו לנו אחרי המלחמה".

בתגובה להתפרצות של תושבי הדרום הורה סלומינסקי לסגור את המיקרופונים על מנת שהמוחים לא יוכלו להמשיך ולצעוק בעזרתם, זאת בתגובה להתפרצות הבלתי פורמלית.

חבר הכנסת של יהדות התורה משה גפני תקף גם הוא על סלומינסקי לאחר שהאחרון ביקש מתושבי הדרום לצאת החוצה ואמר "זו בושה וחרפה. תנו לתושבי הדרום לדבר. הממשלה סותמת פיות של תושבי הדרום".

בשל המהומה הדיון הופסק. סלומינסקי עזב את הדיון ונכנס לחדרו הצמוד לחדר הוועדה וטען שתושבי הדרום הפכו לכלי משחק. חברת הכנסת סתיו שפיר אמרה כי הוא בורח מהדיון, וח"כ אראל מרגלית התיישב על כיסא היו"ר וטען שהוא ממשיך את הדיון על הדרום. האנדרלמוסיה ממשיכה.

צפו:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/93201416707.mp4[/embed]

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/93201411809.mp4[/embed]

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן