דרישה: להקפיא מכרז לתפקיד ראש אגף כשרות בירושלים

בצל חקירת התנהלותו של יו"ר המועצה הדתית בירושלים, דורשים בעיר להקפיא את מכרז לתפקיד ראש אגף כשרות. "בנסיבות אלו אין זה ראוי שיו"ר המועצה הדתית בירושלים ינהל מכרז לתפקיד בכיר במועצה הדתית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/11/16 16:20 כ בחשון התשעז

דרישה: להקפיא מכרז לתפקיד ראש אגף כשרות בירושלים
דוברות המועצה הדתית ירושלים, צילום: דוברות המועצה הדתית ירושלים

לפני כמה חודשים נעצרו מספר עובדים של המועצה הדתית בירושלים, בחשד לביצוע עבירות מרמה והונאה, כשבמקביל יו"ר המועצה נחקר על אופן התנהלותו. לפני כמה ימים פרסמה המועצה הדתית מכרז לתפקיד ראש אגף כשרות בעיר, מה שעורר את מחאתם של כמה גורמים בעיר.

ע"ד אילן קמינצקי, נציגם של ארגון 'בתי הכנסת הציוניים בירושלים', שיגר אתמול מכתב ליועץ המשפטי של משרד הדתות, עו"ד ישראל פת, בו כתב כי "לפני מספר ימים פרסמה המועצה הדתית בירושלים מכרז לתפקיד ראש אגף כשרות בירושלים. כידוע בתקופה האחרונה מתנהלים חקירות מטעם נציבות שירות המדינה ומשטרת ישראל בכל הנוגע להתנהלות לא תקינה של אגף הכשרות ואף ישנה חקירה בנוגע להתנהלות יו"ר המועצה הדתית בירושלים. יתרה מכך ככול הידוע לי חלק מעובדי המועצה הדתית הושעו מעבודתם בעקבות החקירה. בנסיבות אלו אין זה ראוי שיו"ר המועצה הדתית בירושלים ינהל מכרז לתפקיד בכיר במועצה הדתית ולפיכך אנו מבקשים להקפיא את המכרז עד לסיום החקירה בתקווה ששמם של החשודים המעורבים בפרשה ינוכה מכל חשד".