דפי הפייסבוק של מיכאל בן ארי וארגון להב"ה הוסרו בעקבות תלונות על הסתה

פייסבוק הסירה את דפי הפייסבוק של חבר הכנסת לשעבר ושל ארגון להב"ה השנוי במחלוקת בעקבות תלונות על כך שהדפים שימשו להסתה. אתמול הוסר גם דף הפייסבוק של ברוך מרזל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/07/14 18:23 כד בתמוז התשעד

דפי הפייסבוק של מיכאל בן ארי וארגון להב"ה הוסרו בעקבות תלונות על הסתה
Shutterstock, צילום: Shutterstock

הימין הקיצוני תחת מתקפה בפייסבוק. היום (ג') הסירה חברת פייסבוק את דפי הפייסבוק של ארגון להב"ה השנוי במחלוקת ושל חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי, זאת בעקבות תלונות גולשים על כך שהדף שימש להסתה. בנוסף הסירה אתמול פייסבוק את דף הפייסבוק של פעיל הימין ברוך מרזל.

בימים האחרונים תוקף חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי בחריפות התבטאויות כנגד מבצע צוק איתן ובעד הריגת החיילים. כפי הנראה הגולשים סברו כי הוא עבר את הגבול ופתחו במתקפה לסגירת דף הפייסבוק שלו.

בנוסף כאמור נסגר דף הפייסבוק של ארגון להב"ה, אשר פועל 'למניעת התבוללות בארץ הקודש'. הארגון, בראשות בנצי גופשטיין, "שם לו למטרה להציל בנות מעם ישראל שהתפתו לקשור קשר עם גוי". הארגון הינו ארגון שנוי במחלוקת ובעבר הגן גופשטיין על עשרות הנערים שתקפו שלושה צעירים ערביים בירושלים ב-2012.

על פי אתר הארץ, פייסבוק שקלה בעבר להסיר את הדף שך בן ארי בעקבות דיווחי גולשים, אך לבסוף הדף לא הוסר. בהודעה ששלחה פייסבוק לגולשים שהתלוננו מסרה כי בחנה מחדש את ההחלטה וקיבלה החלטה להסיר את הדף.

אתמול הוסר גם הדף של פעיל הימין ברוך מרזל מחברון ובשבועות האחרונים הוסרו גם דף הקורא לעונש מוות למחבלים, דף הקורא לשלילת האזרחות לשמאלנים ו'כנופיית אל-יהוד'.