דני הירשברג: המיליונים נגזלו מבני עקיבא, נפתלי בנט חייב להיות הפתרון

מזכ"ל תנועת בני עקיבא תוקף בחריפות את מפלגת הבית היהודי ונפתלי בנט בנוגע להריסת סניף בת ים ואומר "בית הכנסת נבנה מכספי בני עקיבא. מצפה מבנט לעמוד בהבטחתו ושהבניין לא יימכר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 21/09/14 12:51 כו באלול התשעד

דני הירשברג: המיליונים נגזלו מבני עקיבא, נפתלי בנט חייב להיות הפתרון
יחצ, צילום: יחצ

סערת מכירת סניף בני עקיבא בבת-ים לא נרגעת. חודש לאחר שנחשף ב'כיפה' כי סניף בת ים נמצא שום בסכנת הריסה, הבוקר (א') התייחס דני הירשברג, מזכ"ל בני עקיבא לנושא ברדיו גלי ישראל וטען כי "נפתלי בנט עמד ערב הבחירות בסניף בת-ים והכריז שהוא יפתור את הבעיה, זה מצולם".

על בעיית מכירת הסניף והסערה שהמכירה חוללה אמר הירשברג "נפתלי בנט הוא לא הבעיה, נפתלי בנט יכול וחייב להיות הפתרון. נפתלי בנט עמד ערב הבחירות בסניף בת-ים, זה מצולם, והכריז שהוא יפתור את הבעיה הזאת ובמשך כמעט שנתיים, כשהקונה מוכן לחזור בו מהעסקה, אם הוא יקבל את כספו בחזרה, מושכים אותנו, בתירוצים מתירוצים שונים. כרגע התירוץ הוא שאין מיליונים להחזיר לקונה אבל המיליונים האלה נגזלו מבני עקיבא".

"מדובר בבית כנסת שנבנה בכספים של בני עקיבא, כולם יודעים את זה. אתה לא יכול למכור אותו, יש גבול גם למה שמפלגה יכולה לעשות. אני לא מדבר על הצד ההלכתי. אני מקווה שהמנהיגים האלה יעמדו בהבטחות. נפתלי הכריז שמשהו חדש מתחיל, נפתלי הכריז שהבניין הזה לא יימכר, אני מצפה לקיום ההבטחה".