דני דיין: נמאס מהמטומטמים שחושבים שא"י נקנית בנבוט

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין מגיב בחריפות לאירוע בקוצרה בו נתפסו נערים שניסו לבצע תג מחיר בידי פלסטינים והוכו. לדבריו "צה"ל לא צריך להוציא להם צווי הרחקה, אנחנו צריכים להוציא להם צווי הרחקה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/01/14 07:36 ז בשבט התשעד

דני דיין: נמאס מהמטומטמים שחושבים שא"י נקנית בנבוט
ארי בריגס, צילום: ארי בריגס

"נמאס מהמטומטמים שחושבים שארץ ישראל נקנית בנבוט, בקופסת גפרורים ובפרובוקציות. נמאס מהבריונים היהודים רעולי הפנים שפוגעים בחיילים, בשוטרים ובערבים חפים מפשע. נמאס מהפוחזים שעושים מעשי עוולה ואיוולת לא צה"ל היה צריך להוציא להם צווי הרחקה. אנחנו צריכים להוציא להם 'צווי הרחקה' מקהילותינו, מיישובינו, מקרבתנו".

כך אומר דני דיין, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר בעקבות האירוע בקוצרה בו נתפסו נערים, מהיישוב אש קודש, שניסו לבצע פעולת תג מחיר בידי פלסטינים והוכו. דיין מותח ביקורת נוקבת על כך שראשי המתנחלים העדיפו לשתוק ולא הגיבו לאירוע ואמר "עברו שעות ארוכות מאז האירוע. חיכיתי לראות מי יהיה הראשון מבין ראשי הציבור היהודי ביש"ע - ח"כ, ראש מועצה או רב, שיתבטא נגד הפרובוקטורים שכמעט גרמו לאסון כבד ביהירותם ובבריוניותם. אבל דממה דקה השתררה. חבל".

"נס לא היה פה", ממשיך דיין. "אומרים שבנס לא קרה אסון. אם אכן היה נס, מעבר לקב"ה היו לו שני שותפים ואלו שאותם בריונים אוהבים לקלל ולשנוא. השותף הראשון הם קציניו וחייליו של ניצן אלון שחילצו את הבריונים המוכים והמפוחדים מתוככי הכפר והשותף השני הם חבורת ערבים טובים, בני אדם טובים, שמנעו פגיעה ביהודים"

"כן, מסתבר שיש ערבים טובים שאינם ערבים מתים", אומר דיין בציניות. "איזו אירוניה. מי יגיד להם תודה כמו שצריך?".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן