דני דיין: מתפקדי הבית היהודי הם קבוצה סגורה של אנשים מזן מסוים

מאוכזב מהתוצאות: דני דיין התייחס להפסד בפריימריז ואמר: "יש פער בלתי נתפס כמעט שלא קיים בשום מפלגה אחרת בין המצביעים לבין המתפקדים של הבית היהודי, שהם עדיין קבוצה סגורה של אנשים מזן מסוים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/01/15 14:10 כז בטבת התשעה

דני דיין: מתפקדי הבית היהודי הם קבוצה סגורה של אנשים מזן מסוים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יושב ראש מועצת יש"ע לשעבר דני דיין שהתמודד בבחירות המקדימות בבית היהודי, הגיע למקום נמוך יחסית ברשימה ולאור הרכבה נדחק למקום לא ריאלי. בראיון לקלמן ליבסקינד ברדיו גלי ישראל התייחס דיין לתוצאות הפריימריז.

דיין ציין כי התאכזב מהפריימריז ולשאלה האם הוא מאוכזב מהתוצאה ענה "כן, ציפיתי למשהו אחר, נכון. כן, אפשר להגיד, אני חושב שזו הגדרה נכונה".

נראה כי דיין הסיק מסקנות מהתוצאות ואף חקר את הנושא. "יש פער בלתי נתפס כמעט שלא קיים בשום מפלגה אחרת בין המצביעים של הבית היהודי ועמדותיהם והעדפותיהם לבין המתפקדים של הבית היהודי, שהם עדיין קבוצה סגורה של אנשים מזן מסוים" אמר דיין.

"אני ראיתי בעצמי סקר שנעשה על ידי המפלגה, לא על ידי, באחד ממכוני המחקר המכובדים ביותר שקובע שאני במקום השלישי בהעדפה בין המצביעים שמתכוונים להצביע לבית היהודי ולעומת זאת כנראה, ככה מסתבר, אני במקום השתיים עשרה - שלוש עשרה, בהעדפותיהם של המתפקדים. זה פער מאוד מאוד גדול ואני לא חושב שזה קיים במפלגה אחרת ואת זה לא חזיתי מראש, והעובדה שלא חזיתי מראש היא לחובתי ורק לחובתי בלבד".

דיין נשאל האם יהיה קשה יותר לבית היהודי לפנות אל הציבור החילוני 'תל-אביבי' כעת לאחר תוצאות הפריימריז ועל כך ענה "אני מעריך שכן. אבל אני רוצה להיות הוגן, אתה מבקש ממני עכשיו משימה כמעט בלתי אפשרית. אתה מבקש ממני לפרשן באובייקטיביות דבר שאני קשור בו ואפילו לי זו משימה קצת קשה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן