דני דיין יעמיד עצמו להצבעת אמון של ראשי הרשויות ביו"ש

זאת לאחר שיו"ר המליאה, עדי מינץ, החליט שלא לכנס את המליאה חרף בקשתו של יו"ר מועצת יש"ע. "אין מנוס מכך שראשי הרשויות יטלו על עצמם יתר אחריות וסמכות בפעילות מועצת יש"ע", אמר דיין

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 01/07/12 08:52 יא בתמוז התשעב

דני דיין יעמיד עצמו להצבעת אמון של ראשי הרשויות ביו"ש
Matanya, צילום: Matanya

יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, מכנס היום (א') את ראשי הרשויות ביהודה ושומרון כדי לדון בהמשך תפקידו, זאת לאחר שלא התאפשר לו לכנס ישיבת מליאה מיוחדת להצבעת אמון, או אי-אמון, בדרכו.

אמש שיגר דיין מכתב לכלל חברי מליאת מועצת יש"ע, בו הזכיר כי "לפני שבועיים פניתי בכתב אל יו"ר המליאה עדי מינץ, וביקשתיו לזמן לימים אלה ישיבת מליאה מיוחדת להחלטה על הדרך ולהצבעת אמון בי. לצערי, מינץ דחה אותי בלך ושוב, קבע וביטל, הבטיח להתקשר ולא התקשר, עד שהודיע לי - לא אישית אלא בכתבה רצופת הכפשות מעל דפי עיתון ״בשבע״! - כי החליט לא לזמן את המליאה. על פי התקנון, איני רשאי לזמן בעצמי את המליאה".

כיוון שכך, החליט דיין כי "בנסיבות אלו אין מנוס מכך שראשי הרשויות - נבחרי הציבור ביש"ע - יטלו על עצמם יתר אחריות וסמכות בפעילות מועצת יש"ע". לדבריו, כפי שהודיע מוקדם יותר, בכוונתו לבקש מראשי הרשויות "כתחליף ולו זמני למליאה, להביע אמון בדרכי ובי כיו"ר מועצת יש"ע".