דני דיין יוצא להגנת סטרוק: "אידיאליסטית חרוצה, בולדוזר אמיתי"

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר יוצא להגנת ח"כ אורית סטרוק לאור ביקורת שהיא סופגת משמאל: "קיימים בינינו חילוקי דעות, אך חייבת להיות אתיקה ציבורית כלפי נבחרת ציבור מסורה ומעולה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 02/04/13 10:34 כב בניסן התשעג

דני דיין יוצא להגנת סטרוק: "אידיאליסטית חרוצה, בולדוזר אמיתי"
יחצ, צילום: יחצ

דני דיין, לשעבר יו“ר מועצת יש“ע, יוצא היום (ג‘) להגנת ח“כ אורית סטרוק מ“הבית היהודי“, זאת בעקבות מאמר שפרסמה הפובליציסטית נרי ליבנה ב“הארץ“ נגד סטרוק, תחת הכותרת ”את לא אחותי“.

דיין, שהתייחס לקמפיין השלילי של ”הליכוד“ נגד סטרוק, במהלך מערכת הבחירות, טוען כי המפלגה ”חצתה קו אדום שאסור היה לחצות“. היום הוא כותב בעמוד הפייסבוק שלו כי ”זכיתי לעבוד עם אורית בארבע השנים האחרונות בקשר הדוק מאד, יומיומי. היא קודם כל חכמה, הבנתה המדינית מרחיקת רואי ואידיאליסטית מאין כמותה“.

”אורית היא חרוצה בצורה שלא תיאמן, בולדוזר אמיתי“, ממשיך דיין, ”לא פעם קיבלתי ממנה את הטלפון הראשון של הבוקר (בסביבות 06.30) והאחרון של הלילה (ב-02.00). של הבוקר והלילה שלי. לא שלה. היא התחילה עוד קודם וסיימה מאוחר יותר. היא לא הייתה עושה בחיים לאחרים מה שעושים לה“.

דיין כותב כי אמנם קיימים חילוקי דעות בינו לבין ח“כ סטרוק וכי ”בפרשות אחדות שידעה ההתיישבות הלכנו בדרכים שונות“, אך כי העניין המרכזי הוא ”אתיקה והגיינה ציבורית כלפי נבחרת ציבור מסורה ומעולה“.