דניאלה וייס: החלטת נתניהו לבלום את השר אריאל - פוגעת באמינותו האישית

וייס, חברת הנהלת תנועת "נחלה", יוצאת בחריפות כנגד החלטת נתניהו להקפיא הבנייה ב-E1. בתגובה לכך תקיים התנועה במהלך ט"ו בשבט צעדת המונים ממעלה למבשרת אדומים

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/11/13 08:48 יא בכסלו התשעד

דניאלה וייס: החלטת נתניהו לבלום את השר אריאל - פוגעת באמינותו האישית
בעז מוטס, צילום: בעז מוטס

חברת הנהלת תנועת ”נחלה“, דניאלה וייס, יוצאת בחריפות כנגד החלטת ראש הממשלה נתניהו לגנוז את תכניות הבנייה של שר השיכון אורי אריאל בשטח E1. בעקבות ההחלטה הודיעו בתנועה על כוונתם לקיים בט"ו בשבט הקרוב צעדת מחאה בהובלת גרעין מבשרת אדומים.

"ב-29 בנובמבר 2011", מזכירה וייס, "פנתה הרשות הפלסטינית לאו"ם להתקבל כמדינה משקיפה, פנייה שהפרה בצורה בוטה התחייבות שלא לנקוט בצעד חד צדדי. למחרת היום הכריז רוה"מ נתניהו על הקמת 3500 יח"ד במבשרת אדומים E1".

וייס מדגישה כי הבלימה של נתניהו כנגד שר השיכון אריאל והחזרה בו מהבטחותיו עוררה זעם רב בקרב קהלים רבים בציבוריות הישראלית, ועודדה כאמור את גרעין מבשרת אדומים של התנועה לצאת כבר היום לשטח כהכנה לצעדת המונים ממעלה אדומים למבשרת אדומים בט"ו בשבט הקרוב.

"נקיים את הצעדה מתוך אמונה שהלחץ הציבורי יזרז את הקמתן של 3500 יח"ד המובטחות ב-E1", אומרת וייס, ”כל ניסיון של נתניהו להתחמק ממימוש הכרזה זו פוגע במעמדה הבין לאומי של ממשלת ישראל ובאמינותו האישית של נתניהו ונזיפתו בשר אריאל פוגעת בלכידות הממשלה".