דירוג השרים והח"כים: בנט ושקד בשלישייה הפותחת

נפתלי בנט ואיילת שקד דורגו בשני הדירוגים בשלישייה הראשונה בערוץ הכנסת. הדירוג נעשה על פי פעילותם בשנה החולפת בשילוב של הופעות תקשורתיות, סקר דעת קהל ודירוג הפרשנים באולפן

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/03/14 12:57 כה באדר ב'

דירוג השרים והח"כים: בנט ושקד בשלישייה הפותחת

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ויו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ איילת שקד מופיעים בשלישייה הראשונה בדירוג השרים ובדירוג חברי הכנסת של תכנית "המשחק המרכזי" בערוץ הכנסת. התכנית ששודרה אמש (ד') דירגה את השרים וחברי הכנסת, בשני דירוגים נפרדים, לפי פעילותם בשנה האחרונה בשילוב של הופעות תקשורתיות, סקר דעת קהל ודירוג הפרשנים באולפן.

בדירוג השרים, השרים נפתלי בנט, גדעון סער וישראל כץ מוקמו במקום השלישי עם ציון 4.9, השר גלעד ארדן במקום השני עם דירוג של 5.1 ולמקום הראשון הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר משה יעלון עם ציון 5.2. נט נכנס לשלישיה הראשונה גם בדירוג של שניים מארבעת אנשי הפאנל: אחד מהם הציב אותו במקום הראשון בשל חוק משאל העם. "זה שינוי עצום בשיח הציבורי ב- 20 שנה הקרובות. זה משהו שעד היום אף אחד לא התעסק ולא הצליח להעביר", הוא אמר. לאחר מכן הוא דירג את השר יאיר לפיד במקום השני עקב תכנית הדיור, ואת השר גלעד ארדן במקום השלישי, בשל אימוץ המלצות ועדת לנדס על רשות השידור.

פרשן נוסף דירג את בנט במקום השלישי. "למרות הניסיונות להוציא אותו מהממשלה ולבעוט אותו החוצה ולדחוף אותו החוצה ולהראות לו את הדלת החוצה, הוא הביא כמה הישגים לקהל שלו, גם בנושא הגיוס וגם בנושא הגיור של לבני שנתקע", אמר. את המקום השני הוא נתן לראש הממשלה נתניהו ואת המקום הראשון לשר לפיד.

בדירוג חברי הכנסת, ח"כ שקד מוקמה במקום השני עם ציון 4.9, חברי הכנסת יריב לוין ואיתן כבל במקום השני עם ציון 4.8, ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג עם ציון של 5.6. בחשיפה התקשורתית, לפי דירוג חברת "יפעת", להרצוג היו 106 הופעות, לשקד 33 הופעות ולח"כ מירי רגב 24 הופעות.

בפינת "גול עצמי", אחד הפרשנים עקץ את השרה ציפי לבני: "עכשיו דממה, ציפי על הבמה. איפה נעלמה שרת המשפטים בחודש האחרון? כשהיא התחיל את המו"מ המדיני וכשנכנסה למשרד המשפטים היא היתה רלוונטית. אבל היא נעלמה, המו"מ לא קיים, היא בקואליציה שמעבירה חוקים שהיא אמורה לבלום, שום דבר לא קורה, אתה לא שומע אותה - אז איפה ציפי?".