דיווח: שטבון צפוי להצטרף למפלגה עתידית של אריאל וישי

על פי הדיווחים שטבון צפוי לערוק מהבית היהודי למפלגה החדשה, בה ישמש כגורם דומיננטי. אתמול פורסמה ב´כיפה´ כי אורי אריאל ויוני שטבון נפגשו במלון בירושלים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/12/14 10:46 כ בכסלו התשעה

דיווח: שטבון צפוי להצטרף למפלגה עתידית של אריאל וישי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

האם יוני שטבון מתכוון לעזוב את הבית היהודי לטובת מפלגה חדשה בראשות אורי אריאל ואלי ישי? בישראל היום מתפרסם היום (ו') כי שטבון מתכוון לערוק מהבית היהודי לטובת המפלגה החרד"לית החדשה אותה מתכננים להקים ישי ואריאל, ולשמש כצלע השלישית של המפלגה, וכגורם דומיננטי בה.

כזכור, אתמול פורסם ב'כיפה' כי אריאל ושטבון נועדו בבית מלון בירושלים. שטבון, כזכור, היה מתנגד חריף ביותר לבנט בצמתים שונים בעבר, בין היתר הנהיג את המרד נגד בנט בנושא חוקת המפלגה החדשה, וכן הצביע נגד עמדת הבית היהודי בנושא הגיוס. לא ברור האם אכן הייתה פגישה זו בנושא האיחוד בבית היהודי, אך אין ספק שאריאל מחפש אופציות נוספות מעבר לאיחוד בין המפלגות. על פי ישראל היום, מדובר באחת מתוך סדרת פגישות של שני האישים.

לפני מספר ימים נפגש אריאל גם עם אלי ישי, ובעוד שבלשכתו של אריאל הכחישו כי מדובר במפגש לצורך פיצול, ניתן להניח שמדובר בגישוש מצד אריאל לקראת ריצה אפשרית יחד.

מלשכתו של השר אורי אריאל נמסר כי לא תוכננה פגישה בין אריאל לבנט, ובין הצדדים מתנהלים מגעים לפגישה בתחילת השבוע. בנוגע לפגישתו של אריאל עם שטבון סירבו בלשכתו להגיב.

לשכת ח"כ יוני שטבון: "חבר הכנסת שטבון, יו"ר פורום השכונות, ושר הבינוי אורי אריאל נפגשים בקביעות כמדי חודש בעניין פורום השכונות וקידום פרויקטים בשכונות המצוקה בישראל. הפגישה אמורה הייתה להתקיים ביום ראשון, אך היות וחבר הכנסת שטבון יוצא לסיור שטח בדרום הפגישה הוקדמה להיום".