דיווחים: חוטובלי עוקפת את דיכטר בספירה החוזרת בליכוד

סגנית השר ציפי חוטובלי הגישה ערעור רשמי על מיקומה ברשימת הליכוד לכנסת. במקביל נשמעים דיווחים על כך שבספירה החוזרת היא עוקפת את דיכטר

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/01/15 17:43 יג בטבת התשעה

דיווחים: חוטובלי עוקפת את דיכטר בספירה החוזרת בליכוד
פלאש 90, צילום: פלאש 90

זה לא הסוף, כתבה סגנית השר ציפי חוטובלי לאחר שנודע כי היא הגיעה למקום לא ריאלי בפריימריז הליכוד, וכנראה שידעה מה היא אומרת.

חוטובלי הגישה היום (א') בצהריים ערעור רשמי לוועדת הבחירות של המפלגה על מיקומה ברשימת הליכוד לכנסת ה-20, זאת לאחר שהתגלו אי סדרים בספירת הקולות בפריימריז.

כזכור, בשבוע שעבר התפרסם כי חוטובלי, שסומנה בעבר על ידי בנימין נתניהו כמועמדת לתפקיד שרה כשלה במאמציה להתברג במקום ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת הבאה והוצבה במקום ה-26. לאחר הכישלון, הגיבה ביום שישי ואמרה כי לא מדובר בסוף פסוק, וכי היא בוחנת את האפשרויות שלה.

היום (א') הגישה חוטובלי ערעור רשמי על מיקומה, זאת במקביל לדיווחים על כך שהספירה החוזרת של הקולות מראים על מהפך, בו אבי דיכטר נדחק למקום נמוך יותר, וחוטובלי מוצבת במקום ה-20 הריאלי.עם זאת, הכל עדיין יכול להשתנות, וכלל לא בטוח שחוטובלי תזכה להיכנס למשכן הכנסת בקדנציה הבאה כחברת כנסת מן המניין.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן