דורון דנינו יתמודד בפריימריז הבית היהודי

ד״ר הרב דורון דנינו מצטרף למירוץ לבית היהודי, והודיע כי יתמודד על מקום בכנסת בפריימריז. הוא יתמודד לדבריו על הטיקט החברתי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/12/14 15:07 יז בכסלו התשעה

דורון דנינו יתמודד בפריימריז הבית היהודי
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

ד״ר הרב דורון דנינו הודיע על הצטרפותו לרשימת הבית היהודי לכנסת. דנינו ששימש בשנתיים האחרונות כראש המטה של סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן ומרצה באוניברסיטת בר אילן ובמכללה האקדמית עמק הירדן נועץ בימים האחרונים עם ראשי סניפים רבים בבית היהודי ולאחר שבחן את סיכוייו הודיע על התמודדותו.

לדברי דנינו שעשה את עבודת הדוקטורט שלו בחקר הזהות הספרדית במדינת ישראל וחוקר של יהדות מרוקו הנושא החשוב והבוער ביותר בימים אלו הוא קידום הפריפריה. ״כתושב הצפון וההתיישבות העובדת אני בא מתוך מטרה ברורה לשים את הפריפריה במרכז. לפריפריה בכלל ולצפון בפרט אין ייצוג הולם בכנסת וברשימת הבית היהודי. כמי שמתגורר בעמק בית שאן אני מבין את החשיבות הרבה בקידום הנושא שתקוע שנים רבות אחרי המרכז וירושלים״.

ד״ר דנינו מבקש להעצים את המוקד של העשייה הציבורית גם לקבוצות נוספות בחברה הישראלית, הן בחינוך, הן בתעסוקה ובתעשייה והן בהתיישבות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן