דורון דנינו: אחרי הבחירות אחשוף זיופים גדולים בפריימריז הבית היהודי

מועמד הבית היהודי כתב בפייסבוק כי היו זיופים בפריימריז, אך הוא הבטיח לבנט לא לחשוף הדבר עד אחרי הבחירות. בנוסף, תקף את המפלגה על כך שאינה עוסקת מספיק בעניינים חברתיים ולא משתפת רבנים מזרחיים בהחלטות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 09/03/15 15:16 יח באדר התשעה

דורון דנינו: אחרי הבחירות אחשוף זיופים גדולים בפריימריז הבית היהודי
יחצ, צילום: יחצ

היו זיופים גדולים בפריימריז הבית היהודי, אמר מועמד הבית היהודי דורון דנינו, בתגובה לפוסט בפייסבוק, וחשף מבלי משים כי הוא מסתיר את הנתונים מהציבור עד לאחר הבחירות על מנת שלא להחליש את הבית היהודי.

בתגובה לפוסט בפייסבוק בנוגע לבחירות כתב דנינו "הבטחתי לבנט ולניר אורבך לא לדבר על הזיופים הגדולים עד אחרי הבחירות... צפה להתפתחויות גדולות אחרי הבחירות...”, ולאחר מכן הוסיף וכתב "ולא מעוניין להרחיב בנושא, עד אחרי הבחירות, שלא אהיה האשם בירידת המנדטים של הבית היהודי".

(צילום: צילום מסך)

הדברים מחזקים את הטענות שעלו בזמן הבחירות המקדימות לבית היהודי, לפיהן היו זיופים משמעותיים. בעקבות הטענות נספרו הקולות מחדש אך דנינו טוען כמתברר כי היו זיופים נוספים אשר לא נחשפו.

הדברים מקבלים משנה תוקף כאשר מתברר שדנינו הבטיח ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ולמנכ"ל המפלגה ניר אורבך, המועמד במקום ה-11 לרשימה, כי לא יחשוף את הזיופים על מנת שלא לפגוע במפלגה. בעוד טענות על זיופים היו ויהיו תמיד, העובדה כי נעשתה הבטחה לבנט ולאורבך לקראת הבחירות מרמזת על כך שיש דברים בגו, וכי לא מדובר בטענות סתמיות.

במקביל התייחס דנינו גם להתעלמות לטעמו בבית היהודי מערכים חברתיים בבית היהודי. בפוסט שהעלה בפייסבוק הוא התייחס לפגישת הרבנים הבכירים לפני כשבועיים בו דנו הרבנים על אודות נושאים שונים כדוגמת תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל. "מאכזב מאוד", כתב דנינו. "הצהרות אלו מדברות אמנם בכותרות של תורת ישראל ארץ ישראל ועם ישראל. אבל בפנים אין באמת דאגה לעם ישראל. מכל החלק שכותרתו עם ישראל נעדרת דאגה לעם, לשכבות החלשות, לחברה, לרווחה, לדיור, לבין אדם לחבירו. יש רק דיבורים על הפיכה במשטרה, בבית המשפט ועוד. והערה קטנה לסיום: זאת מועצת חכמי התורה של אגודת ישראל או של הבית היהודי? אין רב ספרדי אחד... חסרים לנו רבנים ספרדים בציונות הדתית??”.

בתגובה לפניית כיפה מסר דורון דנינו: "אני מכחיש כל דבר בנושא. כל ניסיון לעשות שימוש בשמי או בדברים שכביכול נאמרו על ידי, כדי לפגוע בבית היהודי שבוע לפני הבחירות, הוא מעשה שאינו ראוי ואני מקווה שגם הקוראים יראו זאת כך".

הבית היהודי לא הגיבו לדברים.