דורון בן שלומי סיים את תפקידו כיו"ר ועד מתיישבי גוש קטיף

את בן שלומי מחליף אליעזר אוירבך, מי שכיהן במשך 18 שנים כיו"ר המועצה הדתית במועצה האזורית גוש קטיף. אוירבך: "נמשיך ללוות ולהביא את האנשים לבתי קבע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/12 17:33 ח בתמוז התשעב

דורון בן שלומי סיים את תפקידו כיו"ר ועד מתיישבי גוש קטיף
ועד מתיישבי גוש קטיף, צילום: ועד מתיישבי גוש קטיף

אליעזר אוירבך, מי שכיהן במשך 18 שנים כיו"ר המועצה הדתית במועצה האזורית גוש קטיף ובשנים האחרונות משמש כיו"ר מזכירות קהילת בני דקלים, מונה ליו"ר וועד מתיישבי גוש קטיף. אוירבך מחליף בתפקידו את דורון בן שלומי, המשמש בתפקידו בחמש השנים האחרונות.

בן שלומי היה חבר במטה המאבק נגד העקירה מגוש קטיף וכשנתיים לאחריו, בשנת 2007 התמנה למנהל וועד מתיישבי גוש קטיף שמרכז בתוכו את ראשי קהילות מגוש קטיף בכל רחבי הארץ. בן שלומי הוביל את הוועד בפעילות מול מנהלת תנופה, משרדי הממשלה השונים והדרג הפוליטי. בתקופתו הוקמה ופעלה וועדת החקירה הממלכתית שקבעה שממשלות ישראל כשלו בטיפול במפוני גוש קטיף וביחד עם כל הגורמים הרלוונטיים פעל הוועד ליישום מסקנות הדו"ח ולקידום יישובי הקבע.

"אני מודה לדורון על העבודה המסורה. עבודתו המאומצת הביאה לסיום תיקוני החקיקה שגרם עוול לתושבים", אמר היום אוירבך, "עלינו מוטלת המשימה להמשיך ולעקוב אחרי מימוש ההסכמים ולסיים את הנושאים שנשארו פתוחים עדיין ובמקביל להקים את היישובים החדשים ולהביא את האנשים לבתיהם כולל את המשפחות המתקשות מבחינה כלכלית. לא פחות חשוב נפעל לשמר אות רוח ומרשת גוש קטיף בחברה הישראלית".