דוידי פרל נבחר לראשות מועצת גוש עציון

פרל גבר על המועמד יאיר וולף. "אהיה ראש המועצה של כלל תושבי גוש עציון ואפעל למתן מענה חינוכי ראוי לכל ילד", הבטיח פרל לאחר פרסום התוצאות

חדשות כיפה אורי פולק 14/02/12 23:59 כא בשבט התשעב

דוידי פרל נבחר לראשות מועצת גוש עציון
יחצ, צילום: יחצ

בתום קמפיין סוער למדיי יחסית לבחירות מקומיות, נבחר הלילה (ג') דוידי פרל, יו"ר ועד אלון שבות, לראשות מועצת גוש עציון. פרל נבחר ברוב של 52.6% לעומת 46.5% לטובת המועמד יאיר וולף. הפער בין השניים הסתכם ב-344 קולות לטובת פרל.

לאחר קבלת התוצאות הודה פרל לפעיליו ולתושבי גוש עציון על האמון והתמיכה בו, ואמר כי הוא "מתחייב להיות ראש המועצה של כל תושבי גוש עציון, ללא הבדל דעה או תמיכה פוליטית. אנו שמים מאחורינו את מערכת הבחירות ומסתכלים קדימה אל עבר העתיד והאתגרים העומדים לפנינו".

פרל הדגיש כי הוא מתחייב "להעמיד בראש סדרי העדיפויות שלי את נושא החינוך ומתן מענה חינוכי ראוי לכל ילד", זאת לצד הגברת השקיפות ושיתוף התושבים ביישובים בקבלת ההחלטות במועצה. "אמשיך לקדם ולפתח את גוש עציון כחבל ארץ פורח ומשגשג הנמצא בלב הקונצנזוס הישראלי ואפעל להרחבת הבנייה בכל יישובי הגוש", אמר.

לאחר פרסום התוצאות הגיע המתמודד יאיר וולף כדי לברך את פרל על ניצחונו ולהצהיר כי הוא יפעל איתו במשותף על מנת לסייע לכלל תושבי גוש עציון. גם יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין, התקשר לברך את ראש המועצה החדש והבטיח כי יפעל יחד עמו לקידומו ופיתוחו של הגוש. מוקדם יותר התקשר גם ח"כ אורי אריאל, שאמר לפרל כי "מדובר בתפקיד מורכב ומאתגר, ואני מאחל לך הצלחה בכל אשר יעשה. אעשה הכל על מנת לסייע ולעזור לשם כך".

דוידי פרל (44), תושב אלון שבות, הינו בעל תואר ‪ במנהל עסקים. בעברו שימש כסמנכ"ל מוסדות "מקור חיים", מנכ"ל ישיבת ההסדר בתקוע, סמזכ"ל וגזבר תנועת "בני עקיבא" העולמית, שליח באוסטרליה, ראש הוועד באלון שבות, מנכ"ל ישיבת בני עקיבא "נתיב מאיר" ועוזרו האישי של הרב חנן פורת ז"ל.