דוידי פרל הוציא הודעת תמיכה בסגנו משה סוויל

חיבוק דב? דוידי פרל שפרש מראשות המועצה בגוש עציון מוציא הודעת תמיכה בסגנו וממלא מקומו, משה סוויל וכותב בהודעה לתושבים: "הצבעה למשה היא במידה רבה אישור להצלחה של העשייה המשותפת שלנו בחמש שנים האחרונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/17 17:41 יז בשבט התשעז

דוידי פרל הוציא הודעת תמיכה בסגנו משה סוויל
דוברות מועצת גוש עציון, צילום: דוברות מועצת גוש עציון

דוידי פרל, ראש המועצה הפורש של מועצת גוש עציון מפרסם הודעת תמיכה בסגנו וממלא מקומו, משה סוויל ערב הבחירות לראשות המועצה, שיתקיימו מחר (ג).

בהודעה כותב פרל: "עד כה נמנעתי מלקחת חלק בקמפיין הבחירות. היום החלטתי בכל זאת שמן ההגינות כלפי משה סוויל לא אוכל שלא להביע עמדה. ברצוני לבקש כי אתם ומשפחתכם תתמכו במשה סוויל".

פרל מגדיר את ההצבעה כהצבעת אמון בפרל עצמו ובסוויל על פעילותם בשנים האחרונות: "הצבעה למשה היא במידה רבה אישור להצלחה של העשייה המשותפת שלנו בחמש שנים האחרונות, בנוסף ומעל הכל משה ראוי ביותר. בחמש שנים האחרונות התמסר למשימות ולאתגרים גילה יוזמה ומנהיגות וקידמנו יחד דברים רבים לטובת גוש עציון. בעיתות חרום ידע משה לנהל את הדברים בצורה מושכלת ורגועה לתת מענה לצרכים שנתגלו".

נזכיר כי פרל הואשם בהטרדה מינית על ידי אשה שהתלוננה נגדו ב'פורום תקנה'. על פי החשד הוא שילם לה 'דמי שתיקה' אך הפרשה התפוצצה בכל זאת ברעש גדול על ידי כתב ערוץ 10, רועי שרון. צוות בדיקה שהוקם מנציגי ציבור במועצה אזורית גוש עציון קבע ברוב קולות כי "בנסיבות הקיימות איננו רואים מניעה מראש המועצה להמשיך בתפקידו".

משה ברניקר מסר בתגובה להודעה: "ההנהגה בראשות דוידי היא ההנהגה בראשות סוויל. כיום המועצה נמצאת במקום בו דרושה עבודה רצינית של החזרת המועצה להענקת שירות ליישובים ולתושב ותכנון לטווח ארוך. אני מאמין בעבודה קשה ומקווה שמחר תושבי הגוש יצביעו מחר למעני. מבטיח לעבוד קשה למען תושבי הגוש והיישובים".