דודי זילברשלג ויואב צור ינהלו את מטה ההסברה של מפלגת יחד

לאחר פרישת מנהלי הקמפיין בשל בעיות תקציב הודיע מפלגת יחד על מנהלי הקמפיין החדשים - דודי זילברשלג ויואב צור

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 05/02/15 13:30 טז בשבט התשעה

דודי זילברשלג ויואב צור ינהלו את מטה ההסברה של מפלגת יחד
פלאש 90, צילום: פלאש 90

מפלגת יחד הודיעה היום (ה') כי את מטה ההסברה של המפלגה ינהלו אנשי התקשורת דודי זילברשלג ועורך מעריב לשעבר, יואב צור עליו נטען בעבר כי הוא יהיה חלק ממערך הקמפיין של הליכוד.

לצור יש קריירה עיתונאית ארוכת-שנים. הוא החל את דרכו ככתב "חדשות", שימש עורך ברשת שוקן ולאחר מכן מונה לסגן עורך ידיעות תקשורת. בהמשך מונה לעורך הראשי של עיתון "מעריב". מאז פרישתו עוסק צור בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי והצטרפותו למפלגת יחד היא חיזוק משמעותי למערך ההסברה של המפלגה.

איש התקשורת החרדי, דודי זילברשלג, הביע את דעתו בתקופה האחרונה כמה פעמים בשבחה של המפלגה, אמר היום: "תנועת יחד היא הגשמת חלום ארוך ימים שלי להקמת חזית דתית מאוחדת".

עד עתה סבלה המפלגה מחוסר יציבות בנושא הובלת הקמפיין, לפני כשבועיים הודיעו במפתיע מנהלי הקמפיין הקודם איתן דור-שב ושיר שגיא כי הם מפסיקים את עבודתם עם המפלגה, זאת משיקולים תקציביים כנראה בשל בעיית מימון של המפלגה.

במטה מבהירים, כי את המפלגה ואת היושב ראש ידברר מעתה מאיר סטרמן, את המטה החרדי ידברר אבי בלומנטל, את המטה הדתי לאומי ואת ח"כ שטבון ידברר אוהד כהן ואת עוצמה יהודית ימשיך לדברר איתמר בן גביר.