דגן: האמירות של נתניהו יביאו אסון לאומי

יוסי דגן זועם על אמירתו של נתניהו לרשת התקשורת CBS: "מדוע ירצה מנהיג המחנה הלאומי לאגף את הממשל האמריקאי משמאל? האמירות הללו, בעת הזו, יש בהן פוטנציאל סכנה עצום למדינת ישראל"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 13/12/16 10:27 יג בכסלו התשעז

דגן: האמירות של נתניהו יביאו אסון לאומי
לשכת רהמ, צילום: לשכת רהמ

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הוציא הבוקר מכתב חריף לראש הממשלה, בנימין נתניהו, זאת בעקבות הדברים שאמר אמש נתניהו לרשת CBS על כך שישמח לקבל סיוע מהנשיא הנכנס של ארה"ב דונלד טראמפ, בהגעה לפתרון שתי המדינות.

דגן כתב במכתבו לנתניהו כי הדברים נאמרו מייד אחרי שהמפלגה הרפובליקנית הוציאה בעצמה ממצע המפלגה את פתרון שתי המדינות, כמחווה למדינת ישראל.

"אינני יכול לתאר לעצמי מדוע ירצה מנהיג המחנה הלאומי לאגף את הממשל האמריקאי משמאל ולהציע להם את מה שמעולם לא ביקשו". כתב דגן. "האמירות הללו, בעת הזו, יש בהן פוטנציאל סכנה עצום למדינת ישראל. עיתוי כזה לאמירות מהסוג הזה עלול להביא על מדינת ישראל אסון מדיני ופספוס של הזדמנות היסטורית. הרי ברור לכל בר דעת שנשיא ארה"ב, אוהד ככל שיהיה, לעולם לא יהיה ציוני יותר מראש ממשלת ישראל. על כן האמירה הזו בעת הזו תמוהה אף יותר".

דגן כתב לנתניהו בדרישה שיחזור בו מאמירתו בתקשורת האמריקנית. "אני קורא לך אדוני ראש הממשלה, לחזור בך מההצהרה הזו שלא ברור מה מקומה בימים אלו".