גר מעבר לקו הירוק? לא בטוח שתוכל לשכור רכב

התקשרנו לחברת השכרת הרכבים באדג'ט וביקשנו לשכור רכב ולנסוע איתו לאריאל. התשובה, בניגוד לחברות אחרות להשכרת רכבים, הייתה שלילית. תחקיר

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 27/09/12 18:15 יא בתשרי התשעג

איצי פפר תכנן חופשה עם משפחתו ולשם כך שכר רכב מחברת BUDGET. כשהגיע פפר לאסוף את הרכב מסניף אירפורט ליד נתב"ג, הופתע לגלות את מדיניותה של החברה.

"רציתי לנסוע לחופשה קצרה בגליל ושכרתי רכב חודשיים קודם לכן", מספר פפר לכיפה, "כשהגעתי לשם הייתי מוכן לקחת את הרכב ולאחר ששילמתי סיפרה לי הפקידה על המגבלות שבהשכרת הרכב". פפר הופתע לגלות כי נציגת שירות הלקוחות הזהירה אותו על כך שאסור לו לנסוע אל מעבר לקו הירוק. "חשבתי שהפקידה מתלוצצת", הוא אומר, וטוען כי הובהר לו שמדיניות החברה אכן אוסרת על נסיעת רכבים אל מעבר לקו הירוק.

פפר לא ויתר ופנה אל המנהלת במקום ומחה כנגד מדיניות החברה אולם זאת ענתה לו ואמרה כי באדג'ט היא חברה פרטית ובשל כך זכאית להנהיג מגבלה שכזו. בשלב זה, ביטל פפר את ההזמנה והזמין רכב מחברה אחרת. "על אף ששילמתי מעט יותר זה היה שווה את זה", הוא מסכם.

בעקבות הסיפור שהגיע לידי כיפה, בדקנו את מדיניות החברה בשיחת טלפון שקיימו עם נציגיה. בקטע הבא ניתן להאזין לקטע המעיד על מדיניות זו של באדג'ט, כשנציגת שירות הלקוחות סיפרה לנו כי לא ניתן להשכיר רכב לאריאל, שכן מדובר ביישוב הממוקם מעבר לקו הירוק.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/927201246501.mp3[/embed]

נדגיש כי חרף פניות חוזרות ונשנות במהלך השבוע האחרון, בחברה סרבו להגיב לפניית כיפה בנושא.

מבדיקת כיפה עולה כי בניגוד לחברת באדג'ט ישנן חברות רבות שדווקא מתירות כניסה נסיעה לעיר אריאל שמעבר לקו הירוק, דוגמת: הגר, אלדן, הרץ, אוואנטי, אוויס, יורופקאר ואלבר.

"מאות אלפי תושבים באיו"ש לא יכולים לשכור רכבים בחברה שהיא בין לאומית ומקבלת היתר להקים עסק בישראל", מוסיף פפר. לדבריו, "מדינת ישראל עובדת קשה כנגד החרמות הבין לאומיות ודווקא כאן בתוך ישראל יש מי שמחרים אותנו, זה עצבן אותי. אם חברת באדג'ט היו מבקשים תוספת תשלום על ביטוח נסיעה מעבר לקו הירוק הייתי מבין אך ההחלטה לאסור או שלא לבטח זו החלטה פוליטית שאינה לגיטימית לדעתי".

לפניות לכתב - desk@kipa.co.il


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368