גרשון מסיקה: שטרן הוא בושה לציונות הדתית

ראש מועצת שומרון מתייחס לדבריו של חבר הכנסת אלעזר שטרן על הרב שמואל אליהו. "שטרן הוא עשב שוטה שפעם אחר פעם יוצא בהצהרות פוגעניות נגד הציבור הדתי לאומי ומנהיגיו הרוחניים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/09/14 12:52 ז באלול התשעד

גרשון מסיקה: שטרן הוא בושה לציונות הדתית
יחצ, צילום: יחצ

הזעם בציונות הדתית בעקבות דבריו של אלעזר שטרן לא שוכך. "שטרן הוא עשב שוטה שפעם אחר פעם יוצא בהצהרות פוגעניות נגד הציבור הדתי לאומי ומנהיגיו הרוחניים. אף על פי כן הוא מעז להמשיך להתגורר בקרבנו כאילו אין בכך דבר", אומר בעקבות דבריו ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה.

"הפעם הוא העז פניו מול אישיות תורנית בכירה שהוא בוודאי אינו מגיע לקרסוליה. ונראה שאת האיסור החמור נגד פגיעה בתלמיד חכם הוא "שכח" או שפשוט מעולם לא למד. נראה שהכיפה על ראשו לא מייצגת הרבה. מן הראוי שיבלום את פיו לפני שהוא משתלח כאחד התגרנים בשוק בכבוד הרב אליהו שלו זכויות רבות מספור. שטרן הוא בושה לציונות הדתית”.

כזכור, הבוקר (ג') התראיין חבר הכנסת אלעזר שטרן ברדיו גלי ישראל והתייחס לדבריו של הרב שמואל אליהו ב'כיפה' שטען ששטרן רוצה שאנשים יעשו מה שהם רוצים בתחום הגיור. בדבריו כינה שטרן את הרב אליהו 'שמוליק' ו'סטודנט לגמרא'.

גם חברת הכנסת אורית סטרוק הגיבה על דבריו של שטרן ואמרה “של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על תלמידי חכמים", אמרה. “וכשאתה מטיף ליושר, כבוד האדם ותרבות דיון - קשוט עצמך תחילה".