גרעין תורני חדש יוקם בעיר רחובות

הגרעין, שעתיד לפעול בשכונת קריית משה בעיר, עתיד להיקרא על שמו של הרב חנן פורת ז"ל. ח"כ אריאל: זו עוד נקודת אור קטנה, בין כלל הגרעינים התורניים בישראל

חדשות כיפה אורי פולק 01/02/12 12:09 ח בשבט התשעב

גרעין תורני חדש יוקם בעיר רחובות
יחצ, צילום: יחצ

גרעין תורני חדש יוקם בעיר רחובות - כך החליטו השבוע ח"כ אורי אריאל ומנכ"ל תנועת "תקומה", נחי אייל, במהלך סיור וביקור שערכו בעיר רחובות, במהלכו נפגשו עם תושבי המקום. הגרעין התורני יוקם בשכונת קריית משה, תוך שיתוף פעולה עם תנועת "אורות", והוא עתיד להיקרא על שמו של הרב חנן פורת ז"ל.

בראש הגרעין החדש יעמוד אמיתי כהן, יו"ר הפורום הדתי-לאומי ברחובות, המכהן כיום כגזבר המועצה הדתית בעיר. כהן נפגש השבוע עם רב העיר רחובות, הרב שמחה הכהן קוק, אשר אמר לו כי "במשך שנים מחכה העיר רחובות לבשורה החשובה של הקמת גרעין תורני לקריית משה, אני שמח שאמיתי כהן לקח את היוזמה המבורכת לידיו".

(צילום: יחצ)


ח"כ אריאל ציין כי "כל גרעין משימתי שמוקם הינו נקודת אור נוספת, וכאשר הוא מוקם לזכרו של הרב חנן פורת זהו אור מיוחד במינו. השבוע התקדמנו בעוד צעד משמעותי בהקמת הגרעין שיפיץ אור ותורה לתושבי קריית משה והעיר רחובות".

לטענת ח"כ אריאל, "העבודה עדיין רבה וצריך כעת לגייס עוד משפחות נפלאות שיירתמו לאידיאל הזה ולדאוג להכין את הקרקע להגדלת הפעילות, אני בטוח שבעזרתו של ידידי אמיתי כהן הגרעין בקריית משה יתפתח ויהווה אור גדול לשכונה".