גפני: פירון חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי

יו"ר וועדת הכספים תקף בחריפות רבה את שר החינוך לשעבר, חבר הכנסת, הרב שי פירון על דבריו אתמול. "לא יודע כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 13/05/15 15:15 כד באייר התשעה

גפני: פירון חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יו"ר וועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני מיהדות התורה, תקף היום (ד') בחריפות רבה את חבר הכנסת, הרב שי פירון וקרא לו חצוף ורשע. הרקע לדברים היו דבריו של הרב פירון אתמול בכנסת שסיפר שפגש את חיילי יחידת אגוז שבאו מנפאל לאחר שמצאו את אור אסרף וטען שהם אמרו לו ששר הביטחון הולך לבגוד בהם על ידי החוק שיסדיר את מעמדם של החרדים בצבא.

"לא יודע כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד" אמר גפני על במת הכנסת והוסיף, "מי שמצא את אור אסרף יחד עם חיילי יחידת אגוז היו חרדים מזק"א וארגון הצלה שגם מימנו את מבצע החילוץ הזה".

"הוא רוצה להיות אופוזיציה שיהיה אופוזיציה אבל לא על הגב שלנו" אמר גפני והגן גם על שר הביטחון, משה יעלון, "להאשים אותו בבגידה? שר הביטחון היה רמטכ"ל מה הוא היה?", הטיח גפני, "עם כל הכבוד, הוא מנהל פה את העולם? מי שהתנדב לעניין הזה יחד עם רבים מהעם היהודי, היו הרבה מאוד חרדים, בזק"א, ב"איחוד הצלה", בארגונים נוספים שהיו שם, ואני כבר לא מדבר על שליח חב"ד שריכז את כל העניין", פירגן גפני למשפחת ליפשיץ שמתפקדת בנפאל כשגרירות ישראל לכל דבר.

"קצת צניעות שתהיה לשי פירון הזה, חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי", סיים גפני את דבריו החריפים.

אלו הם רק הימים הראשונים של חילופי המעמדות בהם יהדות התורה בקואליציה ואילו יש עתיד באופוזיציה וכבר נראה כי אנו צפויים לחילופי חבטות רבים בין המפלגות היריבות.