גפני מאיים בנקמה על הציונות הדתית בעקבות ברית בנט-לפיד

ח"כ משה גפני מבטיח נקמה על התנהלות "הבית היהודי" שהדירה את המפלגות החרדיות מהקואליציה: "אם המתנחלים ידרשו שוויון בנטל, נבדוק אותם בציציות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/03/13 17:31 כג באדר התשעג

יושב-ראש ועדת הכספים היוצא, חבר-הכנסת משה גפני מ"יהדות התורה", מאיים היום (ג') על הציונות הדתית ומבטיח נקמה על הברית שכרת בנט עם לפיד, שהשאירה את המפלגות החרדיות מחוץ לקואליציה.

"אם המתנחלים ידרשו שוויון בנטל, נבדוק גם אותם בציציות", אמר גפני בישיבת הסיעה שלו, "אם נציגי המתנחלים הולכים לפגוע במוסדות התורה ולימוד התורה הכל יוצף על השולחן. יש להם כפל תמיכה בישיבות ההסדר, מעבירים אליהם מיליארדים להאחזויות מבודדות - והם מדברים על שוויון בנטל".

גפני הוסיף כי "על בנט ולפיד שטוענים שהם דואגים לציבור החרדי, לשמוע מה קורה ברחוב החרדי, איך הציבור מדבר עליהם. לא יאומן לאיזה קרע הם מובילים את עם ישראל“.

דברים ברוח דומה פורסמו היום בעיתון ”המודיע“, בטאונה של ”אגודת ישראל“, במאמר מערכת שפרסם הכתב הבכיר בעיתון, ישראל הרשקוביץ, תחת שם העט מ.גולד: "אין זה סוד כי בשנים האחרונות מתמודדים תושבי ההתנחלויות עם מצוקה קשה בדמות איומי החרמה שאותם יוזמים ארגוני השמאל... הציבור החרדי, שנתפס כ'צרכן קשיח' של מוצרי ההתנחלויות... אילו רק נחליט לשנות את הכללים ולאמץ את מדיניות ההחרמה, כאשר הציבור החרדי יחליט שלא לרכוש כמה מוצרים בודדים שמיוצרים בהתנחלויות או משתייכים לציבור הדל"י - תהיה זו רק שאלה של זמן כדי שאותם מפעלים יקלעו לסכנה קיומית. מהצעקה שתעלה משם יתקשה בנט ושותפיו שיכורי הניצחון להתעלם".