גפני: "האויבים הפוליטיים הכי גרועים שלנו הם אנשי הבית היהודי"

החרדים מעדיפים ממשלת אחדות שמאל על פני ממשלה ימנית צרה. כך מעיד יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני: "הקשר שלנו עם הרצוג מצויין. אנו סומכים עליו יותר מאשר על בנט"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 04/05/16 10:31 כו בניסן התשעו

גפני: "האויבים הפוליטיים הכי גרועים שלנו הם אנשי הבית היהודי"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני מצהיר כי הוא מעדיף ממשלה רחבה עם 'המחנה הציוני' ולא ממשלה ימנית צרה כפי שקיימת כעת, יחד עם הבית היהודי.

על פי הדיווח ב'קו עיתונות', גפני נשאל על האפשרות לכניסת 'המחנה הציוני' לממשלת אחדות, ובחר לתקוף חזיתית את 'הבית היהודי': "אנחנו עומדים על המשמר אבל שוב מתברר לנו שהאויבים הפוליטיים הכי גרועים שלנו הם אנשי הבית היהודי. בכל מה שנוגע לצירוף העבודה לממשלה אנחנו לגמרי בעד".

כזכור, אתמול קרא ח"כ איתן ברושי, מהמחנה הציוני, לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשאר חברי הקואליציה, לשקול הצטרפות לממשלת אחדות: "במציאות זו, כשעל הפרק הכרעות גורליות באשר לעתידה ולאופייה של המדינה, אני סבור שיש לשקול הצטרפות לממשלת אחדות בתנאים שלנו, על מנת שנוכל להשפיע על ההחלטות המתקבלות בממשלה ועל מנת להשפיע בעיצוב סדר יומה וכדי שנוכל לחתור לחיזוק ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ולקדם את התהליך המדיני לכיוון של היפרדות מהפלסטינים ושתי מדינות. זוהי צביעות שחברים במפלגה מבקרים את מדיניות הממשלה השכם וערב, אך רוצים להמשיך לשבת על הגדר ולצפות מהצד במקום לנסות ולהשפיע מבפנים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן