גם תלמידי המכינות הקדם צבאיות יזכו להנחה בנסיעות

זאת ביוזמת ח"כ ציפי חוטובלי. עד כה, בניגוד לתלמידי ישיבות ההסדר, נאלצו תלמידי המכינות לשלם מחיר מלא על נסיעות בין-עירוניות בתחבורה הציבורית

חדשות כיפה אורי פולק 21/03/12 14:59 כז באדר התשעב

גם תלמידי המכינות הקדם צבאיות יזכו להנחה בנסיעות
zeevveez-cc-by, צילום: zeevveez-cc-by

תלמידי המכינות הקדם צבאיות הדתיות יזכו לנסיעות מוזלות בקווים בין-עירוניים, זאת הודות לפעילות שקידמה באחרונה חברת הכנסת ציפי חוטובלי, בהמשך לפנייתו של הרב משה הגר, ראש המכינות הקדם צבאיות הדתיות בישראל.

חוטובלי, שפעלה בנושא בחודשים האחרונים, הצליחה להגיע לסיכום משותף עם שר התחבורה, ישראל כץ, לפיה יוענקו הנחות גם לתלמידי המכינות. עד כה נאלצו תלמידי המכינות לנסוע בתחבורה ציבורית במחיר מלא, בניגוד לתלמידי ישיבות ההסדר הזכאים לנסיעות מוזלות מזה שנים.

בימים אלה, בעקבות ההחלטה, יונפקו אלפי כרטיסי נסיעות מוזלות תלמידים, בעשרות מכינות קדם צבאיות, דתיות וחילוניות כאחד, הפועלות בישראל.

חוטובלי הסבירה היום כי "תלמידי המכינות משקיעים שנה ויותר מחייהם על מנת להגיע מוכנים כראוי לשירות הצבאי. הוזלת נסיעותיהם מהווה הכרה ממשלתית בתרומתם החשובה של המכינות לשורות צה"ל ואני מברכת את השר כץ שנענה לפנייתי". חוטובלי הוסיפה כי "בעיניי זו ההכרה המינימלית המתבקשת, לאור תרומה שלא ניתן להפריז בערכה של תלמידי המכינות הקדם צבאיות לצה"ל".