גם המחנה הציוני: הרצוג ולבני קורצים לציונות הדתית

שבועיים וחצי לבחירות גם במחנה הציוני נזכרו שיש קהל דתי לאומי, וכנראה שמדובר בקהל יעד לגיטימי מבחינתם. בחלק מעלוני השבת פורסמו השבת פרסומות מטעם הרצוג ולבני

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/02/15 20:19 ט באדר התשעה

גם המחנה הציוני: הרצוג ולבני קורצים לציונות הדתית
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שבועיים וחצי לבחירות הכלליות לכנסת ה-20, והמפלגות מנסות לגשש ולקושש כל קול אפשרי, תוך כדי פניה לקהלים שהקשר בינם לבין המפלגה לא ברור לחלוטין.

בעלון השבת 'שבתון' המופנה לקהל דתי אליטיסטי יותר, פרסמו השבת פעילים של המחנה הציוני הודעה מטעם מפלגת המחנה הציוני, בו קריאה להגיע לכנס של המפלגה המופנה לציונות הדתית.

"מפלגת המחנה הציוני מציעה מנהיגות שקולה ואחראית למדינת ישראל, המשלבת תכנית כלכלית חברתית, תכנית לתיקון חברתי, ותכנית מדינית ביטחונית", כתבו הפעילים.

"אנו מאמינים כי חיזוק העם ואחדותו תביא לחברה צודקת ומוסרית יותר", מוסיפים הפעילים. "לכן נפעל לקידום יחסי הבנה בין דתיים לחילונים, נקדם ערבות הדדית וצדק חברתי. שילוב תפיסות עולם אלה מבטיח כי ישראל תהיה חזקה מבפנים ומבחוץ, וכך נוכל לשמור על צביונה של מדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי בארצו", הם מסכמים וקוראים לאנשי הציונות להגיע לכנס בחירות בתל אביב עם יצחק הרצוג.

(צילום: צילום עצמי)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן