"גם בימי אחשוורוש היו יהודים שחששו להילחם באויבים שלהם"

בכנס בבת ים הצהיר שטבון על תמיכת מפלגת ´יחד´ בנתניהו על רקע הנסיעה לקונגרס. "גם בימי אחשוורוש היו יהודים שחששו, לך וזקוף את קומתם של היהודים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/03/15 09:53 י באדר התשעה

"גם בימי אחשוורוש היו יהודים שחששו להילחם באויבים שלהם"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"אנחנו לא מתביישים להגיד לראש הממשלה חזק ואמץ. מפלגת יחד מחזקת אותך, ולא מכופפת את הראש, לא בפני אובמה ולא בפני אף אחד אחר", כך אמר אמש (מוצאי שבת) ח"כ יוני שטבון, המוצב במקום השני ברשימת מפלגת 'יחד', בכנס שערכה התנועה בבת ים.

בכנס השתתפו מאות מתומכי המפלגה בעיר, ובראשם ראש העיר יוסי בכר, יו"ר מפלגת יחד ח"כ אלי ישי, מועמד המפלגה ברוך מרזל ועו"ד איתמר בן גביר.

"השבוע ראש הממשלה נתניהו צריך לנסוע לקונגרס לדבר בפני אומות העולם, על הזכות של מדינת ישראל להילחם באויביה", פתח שטבון. "אנחנו אומרים במגילה בימים ההם בזמן הזה, ואי אפשר להתעלם מכך שבאותו מקום יושב גם היום מנהיג רשע עם עצת המן שרוצה לפגוע בעם ישראל. וגם אז היתה אסתר המלכה שהייתה צריכה ללכת לבד ולמסור את נפשה למרות שלא כל העם היהודי היה איתה. היו כאלה שאמרו "מה אתם עושים?", "אתם תחלישו את השם של עם ישראל בפני אומות העולם", הוסיף שטבון.

"אבל אני פונה לראש הממשלה שנוסע לקונגרס בכדי להילחם את מלחמתה של מדינת ישראל בארץ ישראל, ואומר: מפלגת יחד נותנת לך גיבוי מלא. אנחנו לא מתביישים להגיד לראש הממשלה חזק ואמץ. מפלגת יחד מחזקת אותך, ולא מכופפת את הראש, לא בפני אובמה ולא בפני אף אחד אחר, אנחנו נעשה לך 'כנוס את כל היהודים' ואתה תזקוף את קומתם של היהודים".