גילת בנט מתחננת: אני מפחדת. תעזבו את נפתלי

רעייתו של נפתלי בנט פנתה לציבור בפייסבוק וחשפה כי היא מפחדת מהתקיפות נגד בנט. "כבר חודשים אני מתחננת שיתגברו את האבטחה על נפתלי והוא אומר לי תעזבי. אף אחד לא מקשיב לי!"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/02/15 12:26 ל בשבט התשעה

גילת בנט מתחננת: אני מפחדת. תעזבו את נפתלי
דוברות, צילום: דוברות

גילת בנט, רעייתו של השר נפתלי בנט, כתבה בגילוי לב בפייסבוק כי היא מפחדת מכמות האיומים נגד בנט בחודשים האחרונים. "אני מפחדת", היא כתבה. "כבר חודשים אני מתחננת שיתגברו את האבטחה על נפתלי, והוא אומר לי תעזבי.אף אחד לא מקשיב לי!!"

"אני גם יודעת שלא מספרים לי הכל, אבל המעט שראיתי הספיק לי. צלבי קרס מרוססים על הפנים שלו בשלטים בכל הארץ, אגרוף בגב בועידת עיתון הארץ בשנה שעברה, אנשים אלימים עם שנאה בעיניים שמגיעים לכנסים שלו, צורחים לו דברי שיטנה".

"אני רואה את התכנונים שלהם בפייסבוק, ויודעת שאלו לא פעילים תמימים אלא חברים בארגוני שמאל קיצוני ממומנים היטב. אני רואה את ההתלהבות מהאלימות כשהם "מפוצצים" כנס שלו. (ואחר כך הולכים להתבכיין לחבריהם בתקשורת)".

"רק אתמול בלילה הוא מתקשר אליי מהרכב ומספר לי שלא מאפשרים לו להיכנס לכנס שאורגן בשבילו "זה מסוכן" מדי שיכנס, אומרים לו", היא כותבת ומוסיפה: "זה חוזר לאחרונה בכל כנס!! בכל אחד מהם אורבים לו בחוץ, אורבים לו בפנים, צורחים לעברו קריאות שנאה, באלימות שאני לא זוכרת כמוה".

"אני סובלת את הכל, את השקרים שהפיצו נגדו בחודשים האחרונים, את חילוקי הדעות הפוליטיים. אבל הגל האלים הזה נגדו בתקופה האחרונה מפחיד אותי. והמשטרה לא עושה כלום והאבטחה שלו לא עושה כלום ובתקשורת מדברים על מזג האוויר. אני מבקשת מכם תעזבו את נפתלי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן