גילה אלמגור: הכפייה דתית בתל אביב היא כמו סרטן

השחקנית גילה אלמגור הגיבה בחריפות להחלטת שר הפנים לאסור פתיחת מרכולים בשבת בתל אביב והוסיפה "איראן כבר כאן"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/06/14 11:33 ב בתמוז התשעד

תגובה חריפה ביותר נגד החלטת שר הפנים גדעון סער לסגור את המרכולים בשבת. השחקנית, כלת פרס ישראל לקולנוע, גילה אלמגור, תקפה בחריפות את החלטתו של סער בגלי צה"ל והגדירה אותה סרטן

"איראן כבר כאן משום שזה כמו סרטן - תא אחרי תא", אמרה. "זה נראה לי כמו החלטה פופוליסטית מעציבה. תל אביב היא ייחודית, היא מקום שבו חיים זה לצד זה אנשים מכל הדתות ומכל המגזרים".

עוד הוסיפה "תנו לתל אביב לנשום בקצב שלה, תנו לסטודנט שלא עשה את הקניות שלו במהלך השבוע לשים כפכפים ולצעוד למרכול. אין פה עניין של בצע כסף. תנו לנו לחיות איפה שאנחנו חיים בשקט ובשמחת החיים שיש לעיר הזאת. תל אביב היא אי של שפיות וכיף - אל תקלקלנו לנו את המקום הזה".

"תל אביב היא ייחודית - מקום בו חיים זה לצד זה אנשים מכל הדתות ומכל המגזרים ובכל הגילים ומי שרוצה יחיה עם בן זוגו ומי שרוצה תחיה עם בת זוגה, וכל הדברים הללו מאחורינו כבר", הסבירה השחקנית שתיארה את החלטתו של סער כ"מכת גרזן". "בא מישהו ורצה לסגור את המרכולים ומחר הוא יחליט לסגור את הפאבים בשעה מסוימת". עוד טענה כי ההנחיה של השר תפגע בסטודנטים שלא הספיקו לערוך קניות במשך השבוע. "אין עניין של בצע כסף".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368