גורם בליכוד: בנט הונה את בוחריו, הבטיח לחבור לביבי וכעת מאוחד עם לפיד

בליכוד מותחים ביקורת על הברית בין יאיר לפיד לנפתלי בנט, לאחר שהשניים הודיעו כי ינהלו מו"מ קואליציוני משותף מול נתניהו. השר יעלון: "זאת ברית מוזרה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/02/13 08:00 ז באדר התשעג

גורם בליכוד: בנט הונה את בוחריו, הבטיח לחבור לביבי וכעת מאוחד עם לפיד
מועצת ישע, צילום: מועצת ישע

מפלגת ”יש עתיד“ של יאיר לפיד ומפלגת ”הבית היהודי“ של נפתלי בנט, הודיעו לראש הממשלה בנימין נתניהו כי שתי המפלגות ינהלו מולו את המו“מ הקואליציוני במשותף - ואך ורק במשותף - כך דווח הבוקר (א‘) בעיתון ”מעריב“.

שתי המפלגות התאחדו במו“מ הקואליציוני על מנת לשפר את עמדת המיקוח מול נתניהו ולאור ניסיונותיו של ראש הממשלה, בשבוע שעבר, לפרק את הברית בין השניים באמצעות הגשת הצעת אולטימטום נדיבה לבנט - שלא נעתר להצעה, עליה שמע באמצעי התקשורת.

(הצטלם עם ביבי וחובר ללפיד, מתוך קמפיין "הבית היהודי". צילום: הבית היהודי)

גורמים בליכוד אישרו כי מסר שכזה הועבר לידם מטעם שתי המפלגות, אך מתחו ביקורת חריפה על המהלך. "בנט הונה את הבוחרים, באמצעות הברית עם לפיד בנט מונע הקמת ממשלה לאומית", אמר גורם בליכוד לעיתון ”ישראל היום“, "במהלך הקמפיין הבטיח בנט לבוחריו כי הוא תומך בבנימין נתניהו, והוא אפילו הוציא שלטי חוצות עם התמונות של שניהם ביחד. ומה הוא עושה מיד לאחר הבחירות? חובר ליאיר לפיד".

השר משה (בוגי) יעלון התייחס אף הוא לברית בין בנט ללפיד ואמר אמש בתוכנית ”פגוש את העיתונות“ כי "זאת ברית מוזרה שאינה משקפת את מה שעלה במערכת הבחירות. בבית היהודי שמו בכרזות את נתניהו ואמרו שהם רוצים לחזק אותו מימין, וראה איזה פלא, בנט מעדיף את לפיד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן