גוגל הסירה אפליקציה לנייד המציגה ציטוטים של הרב כהנא

האפליקציה הציגה כ-1,000 ציטוטים ממשנתו של הרב מאיר כהנא ז"ל. לאחר ההורדה, העלו המפתחים גרסה אחרת לשרת פרטי. ברוך מרזל: "לא יסתמו לנו את הפה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 03/07/13 10:02 כה בתמוז התשעג

גוגל הסירה אפליקציה לנייד המציגה ציטוטים של הרב כהנא
צילום מסך, צילום: צילום מסך

גוגל החליטה להסיר מחנות האפליקציות לאנדרואיד את אפליקציית ”כהנא“, ווידג‘ט למכשיר הסלולרי שמציג ציטוטים נבחרים מפיו של הרב מאיר כהנא ז“ל.

אחד ממפיצי האפליקציה הוא ברוך מרזל, פעיל ימין מוכר ותושב חברון, ששיתף את האפליקציה בעמוד הפייסבוק שלו וציין כי ניתן להתקין אותה על מסך הבית של המכשירים הסלולריים. האפליקציה כוללת כ-1,000 ציטוטים של הרב כהנא והיא צברה, בטרם הורדה, כ-100 הורדות מחנות ”גוגל פליי“ לאנדרואיד.

ואולם, האפליקציה כבר איננה זמינה להורדה ולא ניתן לאתר אותה בחנות האפליקציות, זאת למרות שמגוגל לא התקבל אישור רשמי או הודעה ציבורית על ההחלטה להסיר את האפליקציה מהשרתים.

מפתחי האפליקציה לא התייאשו, בינתיים - והעלו את האפשרות להורדה באמצעות אתר אינטרנט פרטי. מרזל כתב בעמוד הפייסבוק שלו היום: ”הם חושבים לסתום לנו את הפה? הם לא ישברו אותנו, גוגל הורידו בנתיים את האפליקציה בגלל הבוגדים שהתלוננו. העלינו את האפליקציה לאתר. שתפו ושתפו ושתפו. כי את האמת נמשיך להפיץ בזכותכם“.